Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

SERWIS KLIMATYZACJI - o co tu chodzi???

33 Odpowiedzi, 50480 Wyświetleń
1 2 Dalej

Bartek-Lodz

2007-04-09, 17:03:53
Nowy użytkownik
Witam wszystkich, odrazu powiem, że nie jestem fachowcem w temacie chłodnictwa (coś tam w szkole miałem ale to było dawno). Jestem informatykiem, zajmuje się głównie sprawami technicznymi sieci, serwery, komputery, systemy zarządzania firmami i dużo innych więcej czy mniej ciekawych tematów. Wracając do sprawy chłodnictwa - JESZCZE NIGDY PRZENIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAKĄ AGRESYWNOŚCIĄ ZAROZUMIALSTWEM ORAZ BEZCZELNOŚCIĄ A TAKŻE ZDZIERSTWEM DOPÓKI NIE UDAŁEM SIĘ DO SERWISÓW KLIMATYZACJI !!! Ogólnie sprawa ma się tak: jeżeli przychodze do serwisu i mówie, ża mam klimatyzacje i trzeba np. podłączyć pompe próżniową (tylko tyle) to serwisanci w różnych punktach robili wielkiego wocha, że jak to - nie oni montowali klime a mają ja próżniować i albo odmawiali albo krzyczeli 400 PLN netto. W każdym serwisie dostawałem wykład jakim to trzeba być fachowcem żeby zamontowac klimatyzacje, wręcz jest to wyczyn na miare ratowanie ludzkości. Montaż klimatyzacji od 800 do 1500 PLN. Oczywiście montaż markeciaka nie wchodzi w gre - tylko urządzenia jakie preferują panowie sewisanci; reszta to badziew. Na moje pytanie co generuje takie koszty - odp. PANIE A CO PAN - WIEDZA KOSZTUJE - A JAK SIĘ PANU NIE PODOBA PROSZE NO PROSZE PAN SOBIE ZAMONTUJE SAM JAK PAN TAKI MĄDRY JESTEŚ.