Agregat działa gdy ruszam z domu w trasę po kilkunastu km się wyłącza w sterowniku jest błąd A01 oczywiście miga czerwona dioda proszę o pomoc!!! Ps. próbowałem pod 230v nic to nie zmienia
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Mam problem z Carrier Transicold
17 Odpowiedzi, 19504 Wyświetleń
A 01 blad czujnika niskiego cisnienia gazu.
Brak lub niedobor czynnika, nieszczelnosc w układzie chlodniczym. Nalezy wykonac probe cisnieniowa azotem i ustalic ewentualne miejsce wycieku.
kolego Mentor nie czytasz dokumentacji--wszystkie firmy stosują ten system opisu błędów ,czepiasz się aby wykazać swój geniusz,zresztą u Mentorów to jest normalne .
Cytat:Nielepiej wymienić czujnik skoro alarm dotyczy błędu czujnika.Niski poziom czynnika niepowoduje uszkodzenia czujnika.A może by tam poszukać. Tylko ze to napewno nie jest SUPRA - zainteresowany ma cos z rodzaju Zephyr, Xarios,... - to raz. A dwa to tak jak juz Radek wspomnial - istnieje bardzo duze prawodpodobienstwo zbyt niskiego stanu czynnika w ukladzie (bardzo ladnie widac to teraz po klientach cos sie dzieje jak mrozik odpuscil) - alarm wyskakuje po kilkunastu km, jak sprezarka dostanie swoje obroty. Przy zupelnym braku czynnika w ogole by to nie startowalo. I to niby "lapanie" za slowka - nie wiem czy niezamierzone czy tez w celu zrobienia zametu w kolejnym temacie - prawdopodobnie to drugie ... Czy Radek napisal ze blad oznacza uszkodzenie czujnika ? Nie. Blad wygenerowany zostal z czujnika LP.
Barbie, chyba kazdy juz zauwazyl ze nasz Mentor ZAWSZE musi sie do czegos doczepic, dorobic do tego swoja filozofie i sterowac tematem w zupelnie innym kierunku ...
kolega Mentor przyznał się do nadużywania wódeczki--dziwne wpisy bywają pod wpływem procentów,casami słychać jakieś głosy.
Casami jest to powód do zbanowania.Czasami?
Człowiek w stadzie staje się baranem.Dlatego jestem indywidualistą.Omijając grono zaprzyjażnionych forumowiczów.
idź spać to może jeszcze kilka dni się uchowasz na forum .
Dziękuję za dobrą radę.
Człowiek w stadzie staje się baranem.Dlatego jestem indywidualistą.Omijając grono zaprzyjażnionych forumowiczów.
Cytat:Może niedrożny filtr lub uszkodzony zawór rozprężny powodują podobne objawy? Masz calkowita racje. Dzisiaj mialem wlasnie taki numer z zablkowowanym zaworem rozpreznym + niedobor czynnika. Poczatkowo zasugerowalem sie niskim stanem czynnika - sciagnelem z ukladu 0.5kg (nominalnie 3kg). Oczwiscie sprawdzanie azotem, prozniowanie, ... Wszystko pieknie ladnie nabijam czynnikiem 1kg - cisnienie na tloczeniu OK, na ssaniu cos niskie, dorzucam +1kg na tloczeniu rosnie dosc mocno mimo pracy wentylatora skraplacza i niezbyt wysokiej temperatury otoczenia a na ssaniu dalej lipa. Przy grzaniu parametry wzorowe. No i od nowa zabawa ze sciaganiem czynnika - tutaj trzeba bylo uwazac bo przy kroccach HP i LP sprazarki czynnik sciagniety do zera (okolo 0,7kg), a pozostala czesc uwieziona miedzy zbiornikiem cieczy a zaworem rozpreznym - trzeba bylo podpiac sie pod zbiornik cieczy i sciagnac reszte. Najdziwniejsze w tym wszystkim ze dysza zaworu rozpreznego wygladala normalnie, sitko czyste, brak oznak wilgoci. Dla pewnosci wyplukalem to. Zawor zwrotny przy parowniku takze OK. Poskladalem wszytko do kupy z mysla ze raczej zawor rozprezny do wymiany (jakos sie uszkodzil i zablokowal).Po zaladowaniu nominalnej wartosci czynnika uklad smiga prawidlowo zarowno na grzaniu jak i chlodzeniu ? I tez byl TYLKO blad A01
Co do przyczyn ktore opisał Robert to owszem ale zakładam ze agregat chodził do dnia pisania postu i ze nie był wczesniej kombinowany ale tego nie wiemy, narazie.
Radek, agragat nie byl kombinowany. Na pewno nie chodzil do konca bo jak to w Polsce bywa zima jezdzi sie za darmo
Samochód był sprowadzony i była tylko jedna naprawa agregatu bo nie chodził na 230v podłączyłem coś jebło i "fachowiec " mi go zrobił "trochę" skasował i agregat nie chodził po naprawie dość długi czas więc nie zdążyłem go sprawdzić czy śmiga na 230v ,ale wracając do tematu wcześniej też mi się wyłączył ale odstał trochę i przy następnym razie śmigał normalnie aż do teraz :/
Robert mi chodziło o wypowiedz Victor1991
Co do tego agregatu to najlepiej bedzie jak podłaczy sie manometry, uruchomi agregat i odczyta cisnienia na wolnych obrotach i przy 1500. Oczywiscie podaj jaki czynnik jest w agregacie i co za model tego Carriera. Robert81r napisał(a):Barbie, chyba kazdy juz zauwazyl ze nasz Mentor ZAWSZE musi sie do czegos doczepic, dorobic do tego swoja filozofie i sterowac tematem w zupelnie innym kierunku ... Czasami zmiany kierunku doprowadzają do celu.Co było by gdyby wszyscy jeżdzili w tym samym kierunku?Przypuszczam ,że jeżeli w prawym to często wymieniali byśmy żarówkę od prawego kierunku.Robili byśmy okręgi w określonym promieniu jeżdząc w kółko.Zawsze jadąc do celu od czasu do czasu zmieniam kierunek aby do tego celu dojechać.
Człowiek w stadzie staje się baranem.Dlatego jestem indywidualistą.Omijając grono zaprzyjażnionych forumowiczów.
kolego nadal nie czytasz ze zrozumieniem technicznego slangu .
Barbie ale ja niejestem w gangu aby używać slangów.
Człowiek w stadzie staje się baranem.Dlatego jestem indywidualistą.Omijając grono zaprzyjażnionych forumowiczów.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości