Panowie,
Będę wdzięczny za jeszcze jedną konsultację.
Czy zawór rozprężny "można" wyregulować?
Chodzi konkretnie o zawór w Hondzie CR-V II - wygląda tak ja na zdjęciu
http://www.autopartswarehouse.com/images...533AIR.JPG
Jak widać regulacja jest ale pytanie brzmi, czy można z niej skorzystać? Jeden z mechaników twierdzi, że iglica jest za bardzo przykręcona LP wynosi 0,8 (a podobno norma to 1,5 -2) i to może powodować głośną pracę zaworu. Przełożony mechanika uważa, że dla odmiany zawór jest fabrycznie wyregulowany i nie ma możliwości jego regulacji.
pomóżcie laikowi bo już raz popłynąłem
Przy okazji...
Zauważyłem, że niektóre zawory rozprężne są "wytłumiane" - np. przy użyciu masy bitumicznej - można taki zabieg zastosować?
Będę wdzięczny za jeszcze jedną konsultację.
Czy zawór rozprężny "można" wyregulować?
Chodzi konkretnie o zawór w Hondzie CR-V II - wygląda tak ja na zdjęciu
http://www.autopartswarehouse.com/images...533AIR.JPG
Jak widać regulacja jest ale pytanie brzmi, czy można z niej skorzystać? Jeden z mechaników twierdzi, że iglica jest za bardzo przykręcona LP wynosi 0,8 (a podobno norma to 1,5 -2) i to może powodować głośną pracę zaworu. Przełożony mechanika uważa, że dla odmiany zawór jest fabrycznie wyregulowany i nie ma możliwości jego regulacji.
pomóżcie laikowi bo już raz popłynąłem
Przy okazji...
Zauważyłem, że niektóre zawory rozprężne są "wytłumiane" - np. przy użyciu masy bitumicznej - można taki zabieg zastosować?
Poszkodowany przez klimatyzację :-]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-06-16, 15:19:20 przez Zibid.)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY