Witam
Mój znajomy ma zamontowaną klimę w przerobionym na autobus mercedesie VARIO. Problem polega na tym że sprężarka startuje na ok 3 sekundy i się wyłącza. Ciśnienia po starcie: niskie z 6 schodzi do ok 4 wysokie dochodzi do 10. Zmostkowałem styki presostatów ale nic to nie dało, sprężarka staje dalej. Po ok 30 sekundach dalej idzie sygnał na sprężarkę i tak w kółko. Czynnik 134, sprężarka napędzana paskiem z silnika, skraplacz, reszta zamontowana na dachu. Dwa wentylatory skraplacza. Jeden startuje razem z sprężarką drugi załącza się po presostacie (16 bar on 13 off).
Niżej wkleję zdjęcia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-06-29, 20:47:08 przez zuku.)
Mój znajomy ma zamontowaną klimę w przerobionym na autobus mercedesie VARIO. Problem polega na tym że sprężarka startuje na ok 3 sekundy i się wyłącza. Ciśnienia po starcie: niskie z 6 schodzi do ok 4 wysokie dochodzi do 10. Zmostkowałem styki presostatów ale nic to nie dało, sprężarka staje dalej. Po ok 30 sekundach dalej idzie sygnał na sprężarkę i tak w kółko. Czynnik 134, sprężarka napędzana paskiem z silnika, skraplacz, reszta zamontowana na dachu. Dwa wentylatory skraplacza. Jeden startuje razem z sprężarką drugi załącza się po presostacie (16 bar on 13 off).
Niżej wkleję zdjęcia.