nabilem klimatyzacje niestety nie wlacza sie.
czujnik cisnienia - zamontowany zaraz przy osuszaczu, mozna go zdjac na nabitej klimie i gaz nie ucieka - napewno sprawny gdyz przelozylem go z drugiego auta ze prawna klima. cisnienie w ukladnie dobre....
nie znam sie na tym ale udalo mi sie dojsc do tego iz po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia (preostat - chyba tak to sie zwie) na jednym z srodkowych pinow (w sumie sa 4) jest +12v, po zmostkowaniu go z drugim srodkowym pinem klima zalacza sie i dobrze chodzi i chlodzi.
po zmostkowaniu przy przekreceniu kluczyka slychac cykniecie sprezarki ze sie zalaczyla i wlaczaja sie obydwa wentylatory na wolny bieg, po wlaczeniu samochodu po jakis 15-20s zalacza sie sprezarka (jesli nie jest zmostkowane to i wentylatory i sprezarka maja wolne)
moje pytanie brzmi - co to moze byc, jak sobie z tym poradzic i czy moge jezdzic z tak zmostkowanym ukladem (jakie sa ewentualne przeciwskazania)???
czujnik cisnienia - zamontowany zaraz przy osuszaczu, mozna go zdjac na nabitej klimie i gaz nie ucieka - napewno sprawny gdyz przelozylem go z drugiego auta ze prawna klima. cisnienie w ukladnie dobre....
nie znam sie na tym ale udalo mi sie dojsc do tego iz po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia (preostat - chyba tak to sie zwie) na jednym z srodkowych pinow (w sumie sa 4) jest +12v, po zmostkowaniu go z drugim srodkowym pinem klima zalacza sie i dobrze chodzi i chlodzi.
po zmostkowaniu przy przekreceniu kluczyka slychac cykniecie sprezarki ze sie zalaczyla i wlaczaja sie obydwa wentylatory na wolny bieg, po wlaczeniu samochodu po jakis 15-20s zalacza sie sprezarka (jesli nie jest zmostkowane to i wentylatory i sprezarka maja wolne)
moje pytanie brzmi - co to moze byc, jak sobie z tym poradzic i czy moge jezdzic z tak zmostkowanym ukladem (jakie sa ewentualne przeciwskazania)???