witam
czy ktoś zna wartości czujnika odtajania w suprra 544 i gdzie go dostać lub czym zamienić
czy ktoś zna wartości czujnika odtajania w suprra 544 i gdzie go dostać lub czym zamienić
witam
czy ktoś zna wartości czujnika odtajania w suprra 544 i gdzie go dostać lub czym zamienić
w okolicach 3 stC powinien zwierac, a w granicach 9stC powinien rozwierac.
Dostaniesz go punktach zajmujacych sie sprzedaza czesci do agregatow. Koszt w granicach 200 pare PLN netto. Musisz tylko sie okreslic odnosnie "poziomu zaawansowania" tej Supry: czy sterowanie mikro, czy elektryczno-mechaniczne.
dzięki
znalazłem otwarcie przy 10 st zamknięcie 4,5st wygląda jak cewka z kapstem czy to jest zwykły klixon czy półprzewodnik? sterowanie jest mikro i mam problem .Po włączeniu chłodzenia zaczyna cykl odszraniania czy to normalne? może opiszę problem Po usunięciu nieszczelności próżniowaniu napełniłem 4kg R404 układ chodzi ok 5 - 10 min i się rozłącza na sterowniku nie ma żadnych błędów tylko świeci alarm i wyświetla system CH -( sprawdzenie systemu) dopiero po kilku uruchomieniach wyskakuje błąd DEFR FAIL- odtajania układ faktycznie zachowuje się trochę niestabilnie , na początku pracy przymarza zawór stałego ciśnienia tak jakby tzr wcale nie reagował ale po ok 0,5 h pracy zaczyna to normalnie pracować . skraplanie w granicach 14 -15bar odparowanie 4,5bar po ok 0,5 h 3,2bar może ma ktoś jakieś sugestie
system ck - problem z przetwornikiem cisnienia na linii ssania sprężarki. sprawdz w parametrach czy pokazuje ci cisnienie ssania. przetwornik około 500zł netto.
supra przed brakiem czynnika zabezpieczona jest tylko poprzez ww przetwornik nie posiada presostatu niskiego ciśnienia.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
Jack, jak pisal Wenon posprawdzaj te cisnienia ssania z wskazaniami CST bo cos za duze masz. Zobacz tez jak to cisnienie ssania wyglada na grzaniu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-07-31, 17:19:44 przez Robert81r.)
Nawiazujac jeszcze do defrostu i problemu z nim - jezeli defrost chce sie na sile zalaczac to jest jeszcze jeden element do sprawdzenia: roznicowy czujnik/wlacznik cisnienia parownika. Powienien on dzialac w przypadku niedroznosci parownika.
to tak w skrocie - brak lub zmienjszony przeplyw powietrza przez przez parownik. Stosuje nieraz skroty bo mam nadzieje ze czyta to osoba ktora sie na tym troche zna.
mg napisał(a):Usuwanie wypowiedzi jest nieetyczne a wypowiadanie się nie na temat jest zgodne z etyką, oraz z regulaminem forum? chcesz porozmawiać zapraszam na priv nie zaśmiecajmy już tematu
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
podaj mi maila to ci podeślę, tylko nie pisz że teraz rozdaję dokumentację, schemat zawsze jest dostarczany z agregatem instrukcją obsługi i powinien być przekazany właścicielowi.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
W serwisie ci sprzedadza
wenon chyba masz rację z przetwornikiem bo bez niego układ działa
czy można go jakoś sprawdzić?
masz Supre z mikro - OK
W kabinie masz sterownik - tak ? W sterowniku masz przycisk "i" Za pomaca tego przycisku klikasz az pojawi sie na wyswietlaczu napis "suct" - to jest wartosc cisnienia z przetwornika. Porownujesz ta wartosc z odczytem z manometrow i ot cala fizolofia. Sprawdz wtyke przy przetworniku bo lubily sie sypac.
sprawdziłem odczyt z manometra i sterownika jest zgodny czyli to nie przetwornik
okazało się coś dziwnego , brak ładowania z alternatora ( układ testowany z zasilania elek) akumulator wyczerpał się do 10,5V ale na sterowniku nie było alarmu low batery , czy powinien się pojawić?? może zawór trójdrożny nie przełączał się całkowicie do normalnej pracy? alternator oddany do alternatorowni jak będzie zdrów to znów podejmę walkę o wynikach dam znać |