Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Start w biznesie

70 Odpowiedzi, 71434 Wyświetleń
1 2 3 Dalej

peen

2011-08-12, 10:04:29
Użytkownik
Na początek Dzień Dobry.

Z wykształcenia jestem technikiem budowlanym, ale od ponad 20 lat pracowałem w branży informatycznej (informatyk, programista, administrator unixów itp).
Do końca roku zostanę zapewne zwolniony i w związku z tym otrzymam kilkadziesiąt tys.zł odszkodowania i odprawy. Już od 2 lat (bo niby miałem być zwolniony 2 lata temu, niby rok temu) mocno się zastanawiam nad zainwestowaniem w instalacje i serwis klimatyzatorów (na początek splitów) oraz podstawową obsługą klimatyzacji samochodowych (przy pomocy automatu).
Mieszkam w 30 tys miejscowości, która z okolicznymi wsiami ma 50 tys mieszkańców, a w cały powiecie jest 120 tys ludzi. Kilka miesięcy temu ujawniła się pierwsza firma zajmująca się splitami i wentylacją no i nie pozostaje mi nic innego jak stworzyć konkurencję. Zamierzam oczywiście ukończyć kursy z instalacji splitów, samochodowych instalacji klimatyzacyjnych i świadectwa kwalifikacji tak, aby wiosną 2012 wystartować z tym biznesem. Podpowiedźcie czy:
- potrzebuję czegoś jeszcze, jakiś kursów, szkoleń itp. (oczywiście wiem o sprzętach i narzędziach itp)
- mam jakiekolwiek szanse powodzenia (wiadomo, że będę musiał mieć pomocnika/pracownika)
- z czego utrzymywać się zimą - czy jest szansa w lecie zarobić na tyle, aby zimą przeżyć
- jak uzyskuje się autoryzacje producenta do sprzedaży i serwisowania

Dziękuję za uwagę
  • Odpowiedz

wit

2011-08-12, 11:57:57
Top użytkownik
czego potrzebujesz... --na początek pięciu lat praktyki u kumatego chłodniarza lub klimatologa...