Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

carrier zephyr 30 s problem z grzaniem

10 Odpowiedzi, 10821 Wyświetleń

wisnia2005

  2012-11-27, 21:20:53
Nowy użytkownik
#1
Witam wszystkich jestem nowy wiec za błędy przepraszam. sprowadziłem auto z Włoch do transportu leków. Potrzebuje mieć na pace +15. Więc gdy daje -20, -15 wszystko działa wiatrak chodzi czuć zimno. ale gdy przechodzę na temperaturę plusową wentylator nie działa. Ostatnio zaobserwowałem ze wyłącza się gdy przekracza temperaturę na pace więc gdy na pace jest +12 to działa do +11 a gdy daje żeby podgrzał do +13 to wiatrak się wyłącza. zielona dioda mruga szybciej niż zwykle nie ma odzewu. Czy to jest problem z chłodnią czy np. w ustawieniach jest narzucona temperatura i dla tego tak to wygląda a nie inaczej? zaznaczam ze nie występują żadne błędy. za podpowiedzi serdecznie dziękuje.
  • Odpowiedz

wenon

  2012-11-28, 17:17:52
Moderator
#2
agregat prawdopodobnie nie jest wyposażony w opcję grzania.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

klimatolog

  2012-11-29, 19:42:26
Top użytkownik
#3
Fajny temat.W jakim kierunku wędruje ciepło?Zapewne nie ma funkcji grzania 30-s.Ale zapewne jest to że sterownik jest programowalny.Temperatura końca odtajania i praca wentylatora w tej funkcji.Kolega wenon zapewne dopowie coś od siebie.To izoterma tak?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
  • Odpowiedz

wisnia2005

  2012-11-29, 20:59:06
Nowy użytkownik
#4
witam hmmm powiem tak auto jest z Włoch, tak jest to izoterma. Tylko chodzi o to że w specyfikacji chłodni pisze ze działa od -20 do +30 dla tego tez je zakupiłem. Na sterowniku można ustawić temperaturę od -20 do +30 ale niestety na plusowej niema odzewu :/ myślałem tez o jakiejś blokadzie na sterowniku lub jakiejś mechanicznej ponieważ było to przemysłowe auto do przewożenia tuszy. może ktoś założył żeby przypadkiem nie rozmrozić mięsa co o tym myślicie ? jest taka możliwość? gdy się bawiłem sterownikiem to oczywiście wyszło A00 czyli brak błędów ale też takie liczby jak 3.60 180 00 nie wiem o co chodzi bo nie mam instrukcji. Nie dostałem jej z autem a nigdzie jej nie mogę dostać.wiem że kombinacja klawiszy daje możliwości ale więcej nic nie odkryłem. może macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam
  • Odpowiedz

radekklimat

  2012-11-29, 21:09:22
Moderator
#5
Te magiczne cyfry to wersja programu i przebieg w mth a zeby sprawdzic czy jest grzanie to zdejmij obudowe skraplacza i sprawdz ile zaworów elektromagnetycznych masz pod wentylatorem i czy przypadkiem nie lezy tam luznia wtyczka zaizolowana czarna tasma.
  • Odpowiedz

wisnia2005

  2012-11-30, 18:50:02
Nowy użytkownik
#6
Witam jutro sie za to zabieram. Postaram sie dać znać co i jak wygląda dzięki ogólnie za podsuwanie pomysłów i pomoc w razie czego służę radą jeśli chodzi o części do SCANI ale też również innych marek pozdrawiam.
  • Odpowiedz

wisnia2005

  2012-12-01, 19:47:04
Nowy użytkownik
#7
Więc tak Elektro zawór jest jeden . I jak najbardziej znalazłem tą wtyczkę owiniętą taśmą. patrzyłem ale nie widziałem nigdzie możliwości wpięcia jej kabel jest dość krótki wiec jest ograniczone pole manewru. HGS2 tak się zwie ta wtyczka. I co teraz ? porobiłem zdjęcia tylko nie wiem jak je tu wrzucić więc mogę komuś wysłać na maila jak ktoś chce. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
  • Odpowiedz

klimatolog

  2012-12-01, 20:07:12
Top użytkownik
#8
Poszukaj kumatego elektryka który wepnie w układ bez kolizji z funkcją chłodzenia termostat komorowy załanczający funkcje odtajania i wentylatory chłodnicy.Dyferencjał na 2
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
  • Odpowiedz

wisnia2005

  2012-12-02, 09:44:30
Nowy użytkownik
#9
Powiem tak czy ta operacją jest trudna jaki byłby tego koszt ? I czy ta wtyczka jest fabrycznie zaślepiana? I czemu skoro agregat może chłodzić i grzać a funkcja grzania jest odłączona?
  • Odpowiedz

wenon

  2012-12-03, 16:50:16
Moderator
#10
poszukaj tabliczki znamionowej pod obudowa skraplacza powinny być na niej nr zaczynające sie od 800.....
podaj je to powiem ci czy można bez problemów dołożyć grzanie, jesli masz wersję na czynnik r404A to bez wiekszych problemów dokładka 1 zaworu cewki i zaworu zwrotnego na parownik,
jesli na R134A wg mnie nie opłacalne, wieksze koszty dochodzi zawór cpr na parownik, mniejsza wydajność, ewentualne problemy w przyszłości.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa