witam,
mam na imie marek i z gory chcialbym przeprosic jesli temat znajduje sie w zly dziale(prosze o przesuniecie jesli tak).
mam 27 lat z zawodu jestem technikiem elektykiem ale od ok 3 lat pracuje za granica jako mechanik agregatow chlodniczych w dosc duzej firmie transportowej(320 pojazdow z min. eurofrigo, hubbardami carrierami i tk, od malych viento az po vectory).
moj problem polega na dosc nietypowej sytuacji rodzinnej mianowicie za jakies 5-6 lat bede musial wrocic do Polski.
problem jest nie do przeskoczenia i to napewno sie wydarzy chociaz nie bardzo chce. kilka tygodni temu otrzymalem propozycje pracy w carrier transicold southern w okolicach bristolu w anglii(instalacje naprawa i serwis agregatow tylko w transporcie). chcialbym sie dowiedziec od Panstwa jak wyglada zapotrzebowanie rynku na mechanikow agregatow w transporcie w polsce na chwile obecna? czy doradzilibyscie pojscie w inny kierunku jak klimatyzacje czy chlodnictwo przemyslowe(chociaz nie mam w tym zadnego doswiadczenia). lekkka zmiana kursu z transportowki na wyzej wymienione mnie nie przeraza, chociaz nie ukrywam ze chcialbym pozostac w transporcie i moze w przyszlosci otworzyc firme specjalizujaca sie w carrierach i TK w woj kuj-pomorskim.nie twirdze ze nie mozna byc specjalistawe wszystkich tych dziedzinach ale czy skupienie sie tylko na transporcie nie bedzie bledem. bede wdzieczny za kazda opinie.dzieki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-28, 20:07:14 przez maras954.)
mam na imie marek i z gory chcialbym przeprosic jesli temat znajduje sie w zly dziale(prosze o przesuniecie jesli tak).
mam 27 lat z zawodu jestem technikiem elektykiem ale od ok 3 lat pracuje za granica jako mechanik agregatow chlodniczych w dosc duzej firmie transportowej(320 pojazdow z min. eurofrigo, hubbardami carrierami i tk, od malych viento az po vectory).
moj problem polega na dosc nietypowej sytuacji rodzinnej mianowicie za jakies 5-6 lat bede musial wrocic do Polski.
problem jest nie do przeskoczenia i to napewno sie wydarzy chociaz nie bardzo chce. kilka tygodni temu otrzymalem propozycje pracy w carrier transicold southern w okolicach bristolu w anglii(instalacje naprawa i serwis agregatow tylko w transporcie). chcialbym sie dowiedziec od Panstwa jak wyglada zapotrzebowanie rynku na mechanikow agregatow w transporcie w polsce na chwile obecna? czy doradzilibyscie pojscie w inny kierunku jak klimatyzacje czy chlodnictwo przemyslowe(chociaz nie mam w tym zadnego doswiadczenia). lekkka zmiana kursu z transportowki na wyzej wymienione mnie nie przeraza, chociaz nie ukrywam ze chcialbym pozostac w transporcie i moze w przyszlosci otworzyc firme specjalizujaca sie w carrierach i TK w woj kuj-pomorskim.nie twirdze ze nie mozna byc specjalistawe wszystkich tych dziedzinach ale czy skupienie sie tylko na transporcie nie bedzie bledem. bede wdzieczny za kazda opinie.dzieki
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY