Witam,
Od 2 tyg męczę się z wyłączającą się klimą w A6 C5 2002r 2.4 v6 170KM.
Najpierw byłem pewny że się wyłącza gdy jest bardzo gorąco lub auto się mocno zgrzeje (silnik etc.). Dziś jednak po godzinnym postoju na parkingu podziemnym też od razu się wyłączyła a było chłodno.
Zajechałem do człowieka który już ponad 30lat zajmuje się klimatyzacją i sprawdziłem szczelność układu oraz ilość czynnika. Szczelność ok ale było 0 czynnika smarującego (czy jakoś tak). Po uzupełnieniu wszystkiego okazało się że zupełnie nic się nie zmieniło.
Komputer nie pokazuje błędów.
-------------
Od tygodnia obserwuje bulgotanie płynu w zbiorniczku wyrównawczym i może to jest jakoś powiązane?
Płyn chłodniczy wymieniony na G12 koncentrat, pompa wody nowa, termostat nowy, temp silnika 90-92 st C, Temperatura płynu ok 70-80 st, brak nalotów na korkach, płyn chłodniczy wygląda jak po nalaniu (nie zmienił koloru).
UPG wstępnie odrzucam ponieważ wiele powyższych to raczej wyklucza + moc silnika nie spadła.
Dopowiem że regularnie wskakuje mi check engine z błędem o przegrzewającym się katalizatorze i od pewnego czasu drży mi silnik przede wszystkim na jałowym biegu lecz to może być niepowiązane.
Podsumowując problemy:
1. Wyłączająca się klima
2. Bulgoczący płyn
3. Drżący silnik
Ktoś widzi jakieś prawidłowości? Ktoś ma jakieś podejrzenia? od czego zacząć sprawdzanie?
dziekuję za każdą podpowiedz
Od 2 tyg męczę się z wyłączającą się klimą w A6 C5 2002r 2.4 v6 170KM.
Najpierw byłem pewny że się wyłącza gdy jest bardzo gorąco lub auto się mocno zgrzeje (silnik etc.). Dziś jednak po godzinnym postoju na parkingu podziemnym też od razu się wyłączyła a było chłodno.
Zajechałem do człowieka który już ponad 30lat zajmuje się klimatyzacją i sprawdziłem szczelność układu oraz ilość czynnika. Szczelność ok ale było 0 czynnika smarującego (czy jakoś tak). Po uzupełnieniu wszystkiego okazało się że zupełnie nic się nie zmieniło.
Komputer nie pokazuje błędów.
-------------
Od tygodnia obserwuje bulgotanie płynu w zbiorniczku wyrównawczym i może to jest jakoś powiązane?
Płyn chłodniczy wymieniony na G12 koncentrat, pompa wody nowa, termostat nowy, temp silnika 90-92 st C, Temperatura płynu ok 70-80 st, brak nalotów na korkach, płyn chłodniczy wygląda jak po nalaniu (nie zmienił koloru).
UPG wstępnie odrzucam ponieważ wiele powyższych to raczej wyklucza + moc silnika nie spadła.
Dopowiem że regularnie wskakuje mi check engine z błędem o przegrzewającym się katalizatorze i od pewnego czasu drży mi silnik przede wszystkim na jałowym biegu lecz to może być niepowiązane.
Podsumowując problemy:
1. Wyłączająca się klima
2. Bulgoczący płyn
3. Drżący silnik
Ktoś widzi jakieś prawidłowości? Ktoś ma jakieś podejrzenia? od czego zacząć sprawdzanie?
dziekuję za każdą podpowiedz