Witam
Zwracam się z zapytaniem do Was, czy może ktoś wie, ile powinno być oleju i jaka lepkość w ładowarce TEREX TM 350 z 2008 r.
Ktoś wymieniał tam sprężarkę i z układu skąd się da "leje się olej" tzn. układ najprawdopodobniej przepełniony jest olejem, a co za tym idzie, bardzo słabe chłodzenie. Ciśnienie HP 14 bar przy 20 st.C, skraplacz czysty, wentylatory pracują- trochę za wysokie jak na takie temp. zewnętrzne. LP na razie nie zmierzę, bo osoba montująca nową sprężarkę przerobiła podejście niskiego ciśnienia likwidując port LP-dla mnie nie pojęte.
Muszę wypłukać układ, napełnić świeżym olejem oraz czynnikiem, zamontować port LP. Serwis Atlas Polska nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie, sugerując "dasz pan pięć dych i będzie ok". "Pięć dych" to może z góry założenie, że przy serwisie układu należy tyle podać, choć i to jest dla mnie chore.
Zwracam się z zapytaniem do Was, czy może ktoś wie, ile powinno być oleju i jaka lepkość w ładowarce TEREX TM 350 z 2008 r.
Ktoś wymieniał tam sprężarkę i z układu skąd się da "leje się olej" tzn. układ najprawdopodobniej przepełniony jest olejem, a co za tym idzie, bardzo słabe chłodzenie. Ciśnienie HP 14 bar przy 20 st.C, skraplacz czysty, wentylatory pracują- trochę za wysokie jak na takie temp. zewnętrzne. LP na razie nie zmierzę, bo osoba montująca nową sprężarkę przerobiła podejście niskiego ciśnienia likwidując port LP-dla mnie nie pojęte.
Muszę wypłukać układ, napełnić świeżym olejem oraz czynnikiem, zamontować port LP. Serwis Atlas Polska nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie, sugerując "dasz pan pięć dych i będzie ok". "Pięć dych" to może z góry założenie, że przy serwisie układu należy tyle podać, choć i to jest dla mnie chore.
Autoklima Webasto