Perfect Consulting - Partner biznesowy w rozwiązaniach HR - od 14 lat realizuje projekty z takich obszarów, jak: rekrutacja, szkolenia i badania marketingowe (typu Mystery Client). Współpracuje z Firmami z całej Polski, posiada biura w Gdyni oraz Warszawie. Wspiera swoich Klientów w osiąganiu zamierzonych celów, oferując doradztwo personalne, coaching, analizę predyspozycji zawodowych i indywidualnie dopasowane plany rozwojowe.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor ds. technicznych i serwisu
Nr ref.: 46/05/13
Miejsce pracy : Województwo pomorskie
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należeć:
Kierowanie działem Service i ustalanie planów prac podwładnych w punktach serwisowych zlokalizowanych w Polsce i na rynkach zagranicznych,
Kreowanie polityki sprzedaży Firmy i realizacji usług serwisowych,
Inicjowanie nowych rozwiązań serwisowych,
Odpowiedzialność za przestrzeganie wymagań norm ISO 9001 i ISO 14001,
Nadzór nad polityką personalną pracowników podległych zespołów serwisowych,
Raportowanie podejmowanych działań.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: techniczne lub ekonomiczne,
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
Doświadczenie w zarządzaniu podległymi oddziałami ulokowanymi w kraju i poza granicami kraju,
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
Mile widziana znajomość branży wentylacyjnej i klimatyzacyjnej,
Wiedza z zakresu finansów i rachunkowości,
Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
Gotowość do częstych podróży służbowych,
Komunikatywność,umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Nienormowany czas pracy.
więcej informacji na ten temat http://localmart.pl/praca/
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor ds. technicznych i serwisu
Nr ref.: 46/05/13
Miejsce pracy : Województwo pomorskie
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należeć:
Kierowanie działem Service i ustalanie planów prac podwładnych w punktach serwisowych zlokalizowanych w Polsce i na rynkach zagranicznych,
Kreowanie polityki sprzedaży Firmy i realizacji usług serwisowych,
Inicjowanie nowych rozwiązań serwisowych,
Odpowiedzialność za przestrzeganie wymagań norm ISO 9001 i ISO 14001,
Nadzór nad polityką personalną pracowników podległych zespołów serwisowych,
Raportowanie podejmowanych działań.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: techniczne lub ekonomiczne,
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
Doświadczenie w zarządzaniu podległymi oddziałami ulokowanymi w kraju i poza granicami kraju,
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
Mile widziana znajomość branży wentylacyjnej i klimatyzacyjnej,
Wiedza z zakresu finansów i rachunkowości,
Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
Gotowość do częstych podróży służbowych,
Komunikatywność,umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Nienormowany czas pracy.
więcej informacji na ten temat http://localmart.pl/praca/