Witam wszystkich forumowiczów.Posiadamy w zakładzie w.w. agregat chłodniczy który jest zasilany tylko z sieci 400V(kontener ustawiony na stałe).Bardzo często na wyświetlaczu wewnętrznym pojawia się błąd 7(brak napięcia ładowania z akumulatora).Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami w alternatorze,pasek oraz przeczyściłem i dokręciłem połączenia przy alternatorze i mimo to błąd pojawia się od nowa.Po wejściu na sterowniku w opcje I podczas pracy agregatu napięcie oscyluje w zakresie 13,8-13,9V.Gdzie jeszcze szukać ewentualnych przyczyn pojawiania się tego błędu?Z góry dziękuje i pozdrawiam.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
carierr supra błąd7
22 Odpowiedzi, 17729 Wyświetleń
Witam.Jeżeli dobrze zrozumiałem to agregat generuje taki błąd ponieważ posiada do remontu silnik spalinowy mimo że pracuje tylko i wyłącznie na silniku elektrycznym?Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-16, 16:16:32 przez samuraj77.)
ps.czy praca na zasilaniu elektrycznym(silnikiem elektrycznym 400V) może w takim przypadku prowadzić do poważniejszej usterki czy tylko będzie wywoływany błąd nr.7?Jeszcze raz pozdrawiam. samuraj77 napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów.Posiadamy w zakładzie w.w. agregat chłodniczy który jest zasilany tylko z sieci 400V(kontener ustawiony na stałe).Bardzo często na wyświetlaczu wewnętrznym pojawia się błąd 7(brak napięcia ładowania z akumulatora).Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami w alternatorze,pasek oraz przeczyściłem i dokręciłem połączenia przy alternatorze i mimo to błąd pojawia się od nowa.Po wejściu na sterowniku w opcje I podczas pracy agregatu napięcie oscyluje w zakresie 13,8-13,9V.Gdzie jeszcze szukać ewentualnych przyczyn pojawiania się tego błędu?Z góry dziękuje i pozdrawiam.Witaj kolego, a czy pasek jest ok?
Autoryzowany Partner CARRIER
Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: radekklimat napisał(a):Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. - Tomasz z Akwinu Po co piszesz tam gdzie nie masz pojęcia? Pisz w dziale Chłodnictwo.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
Shitashii napisał(a):No i Pan nie wysłuchał modlitw radekklimat odnośnie wymienników.Shitashii mnie nie oceniaj.Zacznij od oceny zapytania w tym temacie.A ponadto jestem zasady że po co polemizować z głupszym.Ciekawe dlaczego się wypowiadasz w stosunku do mojego zapytania w temacie twierdząc że nie mam pojęcia.Aczkolwiek jako moderator powinieneś zacząć od porady a nie oceniania mojego zapytania a nie porady.Co masz do powiedzenia w temacie?kolego Shitashii?klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: Oczywiście na temat?A zasilana mam na myśli przeniesienie napędu z silnika zasilanego z sieci.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-17, 19:33:17 przez klimatolog.)
klimatolog napisał(a):Shitashii napisał(a):No i Pan nie wysłuchał modlitw radekklimat odnośnie wymienników.Shitashii mnie nie oceniaj.Zacznij od oceny zapytania w tym temacie.A ponadto jestem zasady że po co polemizować z głupszym.Ciekawe dlaczego się wypowiadasz w stosunku do mojego zapytania w temacie twierdząc że nie mam pojęcia.Aczkolwiek jako moderator powinieneś zacząć od porady a nie oceniania mojego zapytania a nie porady.Co masz do powiedzenia w temacie?kolego Shitashii?klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: Otóż na temat mam nie wiele do powiedzenia, bo tu trzeba zobaczyć pacjenta, w jakim momencie dokładnie wywala błąd. Nie znam dobrze tego agregatu. Może trafo, może stycznik.... A poza tematem: nie wiem czy zauważyłeś, a pisałem Ci to nie raz, jestem moderatorem w INNYM dziale. Po drugie - nie zajmujesz się takimi agregatami to daruj sobie. NIE MUSISZ pisać w każdym temacie!!! Aha, i na koniec - napisałeś "po co polemizować z głupszym" , tymczasem nie zawsze brak wiedzy czy doświadczenia oznacza głupotę, przynajmniej ja Ci tego nie wypomniałem :-)
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-17, 19:52:59 przez Shitashii.)
A gdzie ci fachowcy atakujący nic nie piszący na temat?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Wyjechali?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg kiedyś to jeszcze coś napisałeś.Teraz odnoszę wrażenie że zostałeś przedstawicielem.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.A ,To teraz tak się nazywa wiedza tematyczna?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Witam ,a tak wracając do tematu to owszem zasilanie kompresora jest tylko i wyłącznie z silnika elektrycznego 400V,pasek wymieniony na nowy a kiedy wywala błąd nie wiem ponieważ kiedy pojawiam się w pracy (pracuje od 7 do 15)błąd jest już na sterowniku.Rano go kasuje i na drugi dzień znowu się pojawia.Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi na temat.
-sprawdz polaczenia agregatu z akumulatorem czy pewne i nie skorodowane,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-19, 19:34:03 przez maras954.)
-stan akumulatora, podmien na inny na noc, -stan pierscieni slizgowych alternatora, -sprawdz polaczenie kabla d+ z wyjscia alt. do mikroprocesora (tak wogole jaka to supra?)masz schemat polaczen? -pewnosc polaczenia masowego na rame agregatu i silnika. -zakladam za nie ma zadnego zbiornika na paliwo ale zobacz czy wogole silnik agregatu zakreci na trybie "road" to ci da jakis poglad na stan aku i jego polaczen, -i na koniec sprawdz alternator jak mozesz lub podmien, alt sa produkcj polskie wiec nie powinno byc problemu z doborem taniego zamiennika i napisz jaka to supra
Myślę że odpowiedni transformator rozwiąże problemy.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Witam i dzięki MARAS o takie coś mi chodziło.Alternator (firmy VALEO)sprawdzony na stanowisku w zakładzie specjalizującym się w tego typu naprawach po wymianie regulatora ze szczotkami.Posiadam miernik do badania stanu baterii pod obciążeniem(bodajże WORMEX)więc jutro ją sprawdzę oraz zobaczę model agregatu i sprawdzę połączenia według Twoich wskazówek.W sumie to też zastanawiałem się nad prostownikiem który by sam sprawdzał napięcie baterii i w razie potrzeby sam ją doładowywał(posiadamy takie ładowarki przy agregatach prądotwórczych)tylko jak zwykle chodzi o kosztaDzięki za zainteresowanie i po sprawdzeniu dam znać co mi powychodziło.Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-23, 17:53:56 przez samuraj77.)
P.s brak schematu elektrycznego supra744
Witam ,więc sprawdziłem wszystko oprócz ciągłości przewodu d+(brak schematu elektrycznego)ale chyba przypadkiem znalazłem powód generowania tego błędu.Panowie z magazynu w każde popołudnie otwierają i zamykają chłodnie(celem wyjęcia bądź włożenia produktu do schłodzenia do -20stC)i po rozmowie z nimi wyszło że przeszkadza im odgłos pracującego agregatu więc go sobie na ten czas odłączają od sieci.W jednostce wew.są natomiast 3 sztuki wentylatorów na 12VDC każdy,więc mimo odłączenia 400V (silnik napędzający agregat)one nadal pracują,napięcie na akumulatorze spada wówczas nawet do 11,7V i to według mnie jest powodem komunikatu o braku napięcia ładowania(drzwi chłodni są otwarte przez pewien czas co skutkuje spadkiem temp. wewnątrz o kilka stopni-wystarczających do automatycznego załączenia się agregatu).Prosze o zweryfikowanie mojego przypuszczenia,pozdrawiam i życzę Wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-28, 07:42:58 przez samuraj77.)
Po przerwie świątecznej brak komunikatu 7 <brak pracowników magazynu>Dziękuje za zainteresowanie tematem i zamykam.Pozdrawiam mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.Tetaz kojaży mi się z narkotykami.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Ale kopie nie mg?klimatolog napisał(a):mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.Tetaz kojaży mi się z narkotykami.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Do czego pijesz?Daj koniowi picia i siana bo biedak pod wpływem siana się zabiega i serce mu padnie.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Niewiem o jakiego konia ci chodzi!?Wypowiedż w temacie?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Ile koni widzisz?mg napisał(a):Niewiem o jakiego konia ci chodzi!?Wypowiedż w temacie?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
białe myszki ? .
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości