Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
tutaj jesteś:   Forum Klimatyzacja › Klimatyzacja.pl › Klimatyzacja samochodowa
Wstecz 1 … 28 29 30 31 32 … 97 Dalej
  • alexa

Jaki opór koła pasowego kompresora klimatyzacji A4 b6 1.9 avf 2004

5 Odpowiedzi, 3634 Wyświetleń

spknet

  2014-03-31, 17:41:34
Nowy użytkownik
#1
Witam dziś rozebrałem koło pasowe kompresora ponieważ łożysko strasznie zrzęziło wypadły gumki z sprzęgła były już trochę zużyte tak w 50% ale kręcąc kołem kompresora jest opór nie jakiś wielki ale na pewno chodzi ciężej niż alternator albo od serwa i pytanie czy zaciera sie kompresor czy powinien chodzić ciężej ?
Chce kupić taki zestaw do naprawy do mojej Audi A4 B6 1.9 AVF 2004 na jednym pasku kompresor z alternatorem do tej pory klima działała bez zarzutów oprócz tego odgłosu z łożyska
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/A...zacji/1035
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/L...yzacja/745
  • Odpowiedz

radekklimat

  2014-03-31, 19:05:26
Moderator
#2
Dobre łozysko kosztuje 95 zł a to na zdjeciu to sobie daruj, szkoda kasy na chinszczyzne.
Kazde łozysko ma opory toczenia a to ze zdjecia dodatkowo jest kryte co powoduje dodatkowy opór wiec jezeli mechanicznie nic go nie blokuje to tak ma chodzic czyli z lekkim oporem i bez wyczuwalnych luzów poprzecznych.
  • Odpowiedz

spknet

  2014-03-31, 19:10:02
Nowy użytkownik
#3
No tak tylko chodzi mi o sprezarke czy powinna chodzic ciezko czy lekko jak krece kolem
  • Odpowiedz

coldtherm

  2014-03-31, 21:04:33
Użytkownik
#4
lekko kolego
mam ten sam problem
z tym że moja nie miała kompresji mimo sprawnego zaworu
w dyszy syf i rozebrałem sprężarkę i okazało się że już się podtarła że tak powiem :lol:
nie warto czekać aż zrobi ci syf w układzie
moja spr nie ma sprzęgła
musiałem zdemontować sprzęgło zrywne aby móc eksploatować auto
  • Odpowiedz

gajdek419

  2014-04-02, 05:08:27
Zaawansowany użytkownik
#5
Lekko lub ciężko - pojęcie względne. Zmierz moment oporowy np. kluczem dynamometrycznym i będzie wiadomo jaki opór stawia.
Jeżeli kompresor zacierałby się to po pierwsze miałbyś czarny olej/ może nawet z opiłkami; dodatkowo kompresor podczas obrotu stawiałby nierówny moment oporowy tzn "ciężej" i "lżej".
Co do łożysk to kup SKF lub NSK - napewno nie kupuj tej chińszczyzny
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Serwisy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2022 termoclima Sp. z o.o.. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa