Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
tutaj jesteś:   Forum Klimatyzacja › DTR i oprogramowanie › DTR
1 2 3 Dalej
  • alexa

Climaveneta w3000

8 Odpowiedzi, 12123 Wyświetleń

gregorkoz

  2017-12-04, 14:06:55
Nowy użytkownik
#1
Witam. Wiecie może jakie jest hasło do chilera Climaveneta na sterowniku carel W3000.
Próbowałem już 9990,1234,4321,9982. Możliwość wpisania 10-cio znakowego hasła Sad.Potrzebuję skasować godziny pracy i bez hasła jest z tym delikatny problem. Agregat z 2016r.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2017-12-05, 20:59:51
Moderator
#2
Moge wykonac serwis i wykasowac bledy, motogodziny
  • Odpowiedz

gregorkoz

  2017-12-06, 06:42:36
Nowy użytkownik
#3
Serwis to ja sobie już zrobiłem. Widzę że jest to jakaś straszna tajemnica z tym hasłem.Trudno, spróbuje napisać do producenta.
  • Odpowiedz

fgazudt

  2017-12-06, 08:26:32
Użytkownik
#4
Nie tajemnica tylko jeżeli nie jesteś serwisantem danego producenta to nie uzyskasz hasła.
Jeżeli standardowe hasła 1234 lub 9990 nie chodzą to sam tego hasła nie uzyskasz ( o chyba że metoda prób i błędów ) . To są dwa typowo serwisowe hasła do Climavanety
  • Odpowiedz

obser

  2017-12-06, 17:57:07
Top użytkownik
#5
@gregorkoz, podejście do tematu radekklimat jest jak najbardziej profesjonalne. Nie po to producent zakłada hasło, aby każdy mógł grzebać. Chce żeby ich systemy obsługiwane były przez przeszkolone firmy, aby było wszystko wykonane wg zaleceń Producenta tym samym dbając o opinię o swoich wyrobach. Nie na darmo i już nie za darmo jeździmy na szkolenia, aby potem podrzucać istotne informacje o serwisie. Wziąłeś się sam za obsługę, Twoja sprawa, a że nie możesz dokończyć to pretensje miej tylko do siebie. Koszty autoryzacji i uczestnictwa w szkoleniach niestety trzeba gdzieś odbić. Już sobie liczę koszty jakie będę musiał ponieść, aby sprostać wymaganiom różnych marek, aby zdobyć autoryzację na następny rok.
  • Odpowiedz

MarioO

  2017-12-06, 19:01:09
Zaawansowany użytkownik
#6
Tak być powinno jak piszesz ale sprzęt kupił klient , jest jego właścicielem i to ON ostatecznie decyduje kto będzie w nim grzebał.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2017-12-06, 19:15:44
Moderator
#7
Klient sobie kupił bo był albo tani(uzywka) albo ktos mu zle doradził wiec teraz to klienta problem
Napisac do producenta mozesz ale nie spodziewaj sie odpowiedzi dla ciebie zadowalajacej, powodzenia.
  • Odpowiedz

Artic

  2017-12-22, 16:40:05
Zaawansowany użytkownik
#8
Nie jestem zwolennikiem grzebania w maszynach przez niedoświadczonych ludzi ale z jednym to się nie zgadzam. Kupuję maszynę za grube pieniądze i nie mam do niej hasła lub softu bo producent nie udostępnia???. Lipa niesamowita. To powinno być karalne lub zabronione.

Obsługuje kilka maszyn gdzie ktoś gdzieś coś napisał lub zahasłował i po 10 latach wykonanie jakiejkolwiek naprawy kończy się zazwyczaj wymianą sterownika. Osobiście montuje i hasłuje sterowniki ale tylko na czas gwarancji. Po, udostępniam hasło i soft (gotowca nie projekt).

Rozumiem że to prosty sposób na podciągnięcie wyników finansowych serwisu ale maszyna jest moja i mogę z nią zrobić co mi się żywnie podoba więc dlaczego producent mi tego zabrania?

Takie to moje przemyślenia.
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Serwisy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2022 termoclima Sp. z o.o.. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa