witam
Koledzy, proszę o potwierdzenie diagnozy:
Klimatyzacja nabita nie chłodzi, cały czas leci ciepłe powietrze takie jak na dworze.
Sprężarka włącza się, obroty wzrastają, jej sprzęgło zapina się i kręci, wentylatory działają a na vag'u nie ma błędów. Wąż od sprężarki jest ciepły.
Sprężarka podpięta do maszyny do nabijania dwoma wężami pokazuje 4.5 (niskie) i 6.5(wysokie) ale te ciśnienia nie zmieniają się podczas przygazowywania np 2000-3000 obrotów cały czas jest takie same ciśnienie na obu wężach.
1. Czy to będzie zawór rozprężny czy sprężarka jest do wymiany (jej płyta zaworowa).
2. Czy mając ustawioną temp na climatroniku LO i max prędkość wiatraków to czy podczas przygazowania powinno być widać zmiany ciśnienia przy sprawnym zaworze rozprężnym lub niesprawnym co wskazuje na defekt sprężarki. Czy przygazowywanie nie zmienia ciśnień i raczej to tylko zawór rozprężny.
pytam bo zawór to 40-90zl a sprężarka minimum 500, proszę o potwierdzenie bo 7 techników/mechaników od klimy podaje raz zawór(otwarty zawór dlatego ciągle jest stałe ciśnienie) a raz sprężarkę (nie daje ciśnienia a powinno być widać jego zmiany podczas przygazowania, inni mówią że nie widać).
Mając podpiętą maszyne nie zrobiłem jeszcze testu z wyłączeniem nawiewu to powinno spowodować że HP (wysokie ciśnienie) powinno wzrosnąć.
ciekawy opis: http://autoklimatyzacja.blogspot.com/201...-daje.html
pasuje chyba do mojego przypadku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-07-28, 10:55:04 przez psg.)
Koledzy, proszę o potwierdzenie diagnozy:
Klimatyzacja nabita nie chłodzi, cały czas leci ciepłe powietrze takie jak na dworze.
Sprężarka włącza się, obroty wzrastają, jej sprzęgło zapina się i kręci, wentylatory działają a na vag'u nie ma błędów. Wąż od sprężarki jest ciepły.
Sprężarka podpięta do maszyny do nabijania dwoma wężami pokazuje 4.5 (niskie) i 6.5(wysokie) ale te ciśnienia nie zmieniają się podczas przygazowywania np 2000-3000 obrotów cały czas jest takie same ciśnienie na obu wężach.
1. Czy to będzie zawór rozprężny czy sprężarka jest do wymiany (jej płyta zaworowa).
2. Czy mając ustawioną temp na climatroniku LO i max prędkość wiatraków to czy podczas przygazowania powinno być widać zmiany ciśnienia przy sprawnym zaworze rozprężnym lub niesprawnym co wskazuje na defekt sprężarki. Czy przygazowywanie nie zmienia ciśnień i raczej to tylko zawór rozprężny.
pytam bo zawór to 40-90zl a sprężarka minimum 500, proszę o potwierdzenie bo 7 techników/mechaników od klimy podaje raz zawór(otwarty zawór dlatego ciągle jest stałe ciśnienie) a raz sprężarkę (nie daje ciśnienia a powinno być widać jego zmiany podczas przygazowania, inni mówią że nie widać).
Mając podpiętą maszyne nie zrobiłem jeszcze testu z wyłączeniem nawiewu to powinno spowodować że HP (wysokie ciśnienie) powinno wzrosnąć.
ciekawy opis: http://autoklimatyzacja.blogspot.com/201...-daje.html
pasuje chyba do mojego przypadku.