Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Instrukcja obsługi lub cokolwiek na temat stacji napełnianiaOBR Polar

2 Odpowiedzi, 3540 Wyświetleń

genelli

2008-01-11, 21:39:27
Nowy użytkownik
Poszukuję instrukcji obsługi lub czegokolwiek na temat stacji napełniania OBR Polar Wrocław typ PSN 201 (rok prod.1989). Może być ksero, skan, pdf. Kupiłem bez instrukcji na własne potrzeby. Czy ktoś orientuje się, jaką to ma pojemność cylindra? Nie jestem z zawodu chłodziarzem, a sprzęt potrzebny mi jest przy układach klimatyzacji samochodów zabytkowych. Ewentualnie gdyby ktoś miał materiały lub mógł jakoś w przystępny sposób opisać jak pracować na takim urządzeniu. Co i gdzie podłączyć (u mnie przewody stacji są chyba nieco przerobione - na końcówkach). Dobre urządzenia (pełne automaty) do samochodów nowych na R134a są proste w obsłudze. A praca tym wymaga jakiejś wiedzy. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Może ktoś z Was ma jeszcze taki stary sprzęt w użyciu lub pracował kiedyś na nim. Być może pewne moje pytania mogą wydawać się głupie, ale każdy kiedyś zaczynał się uczyć.
  • Odpowiedz

s.cz

2013-09-22, 14:16:50
Nowy użytkownik
Witam serdecznie. Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale robię to zamiast zakładania nowego - podobnego. Jestem w posiadaniu takiej stacji. Niestety nie wiem za bardzo jak się nią posługiwać - ani jak sprawdzić czy jest sprawna. Jest w stanie ktoś pomóc?
  • Odpowiedz

• Pokaż wersję do druku

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości