Witam
Pacjent to chrysler sebring 3.0 v6 2004 ze sprężarką o oznaczeniu msc90c bodajże
Układ jest szczelny , sprężarka zalana , nowy skraplacz z osuszaczem , nowy zawór rozprężny , układ był plukany po zatarciu poprzedniej sprężarki
Po nabiciu klima włączyła sie i po 30 s przestała działać , dioda oznaczająca klimatyzacje zamiast świecić zaczęła mrygac . Zgasiłem samochód i odpaliłem ponownie i znów to samo , 30 s pracy i dupa . Zrobiłem serwis od nowa i to samo . Dzis rano odpalam samochód i klimatyzacja tez przez chwile pracowała i przestała . Można by tak robić non stop , postoi pare godzin i potem na chwile działa . Do układu nabyłem 0.43 kg tyle ile powinno być
Pacjent to chrysler sebring 3.0 v6 2004 ze sprężarką o oznaczeniu msc90c bodajże
Układ jest szczelny , sprężarka zalana , nowy skraplacz z osuszaczem , nowy zawór rozprężny , układ był plukany po zatarciu poprzedniej sprężarki
Po nabiciu klima włączyła sie i po 30 s przestała działać , dioda oznaczająca klimatyzacje zamiast świecić zaczęła mrygac . Zgasiłem samochód i odpaliłem ponownie i znów to samo , 30 s pracy i dupa . Zrobiłem serwis od nowa i to samo . Dzis rano odpalam samochód i klimatyzacja tez przez chwile pracowała i przestała . Można by tak robić non stop , postoi pare godzin i potem na chwile działa . Do układu nabyłem 0.43 kg tyle ile powinno być