Forum Klimatyzacja
Olej w Accord po nagłym ubytku - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Olej w Accord po nagłym ubytku (/showthread.php?tid=3235)

Olej w Accord po nagłym ubytku - grzesiugm - 2010-03-12

Witam, prosiłbym o pomoc doświadczonych fachowców.

A zatem, jestem nowy w tych sprawach, klepię troszkę autka i aby oszczędzić na wizytach w serwisie kupiłem stację i będę się uczyć się na własnych błędach i swoich samochodachSmile

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć tutaj albo na priv, gg 8633425

Ile dodać oleju do accorda 04r 2.2diesel 140km jeśli układ nie był płukany tylko:

Gdyż podłączyłem stacje do układu, i z braku doświadczenia nie sprawdziłem przewodów, i przewód niskiego ciśnienia nie był dokręcony i po uruchomieniu stacji, zanim się zorientowałem, zaczęło syczeć a że miałem głośno w garażu i nie słyszałem to chyba wszystko uciekło bo
Odzyskało potem jeśli dobrze pamiętam tylko 10gr czynnika i 0 oleju ,

Zatem ile? dodać teraz oleju? czy 70ml to jest za dużo?

Olej w Accord po nagłym ubytku - radekklimat - 2010-03-12

Nic nie dodawaj bo jak ci uciekł gaz przez nieuwage to maszyna nie miała co sciagac co za tym idzie nie sciagnela tez oleju.
Gaz w układzie chłodniczym czesciowo sie miesza z olejem i jest dla niego nosnikiem dlatego maszyna nie odzyskała oleju.

Olej w Accord po nagłym ubytku - grzesiugm - 2010-03-12

No ale skoro uciekł gaz, to chyba troszkę oleju wraz z nim tez? czyż nie?

a ile dodać gazu 500 czy 550? bo rożnie piszą?

Olej w Accord po nagłym ubytku - SerwisantCr - 2010-03-12

http://www.czesci-autoklimatyzacja.pl/images/nowe_zdjecia_ouszaczy/TABELA%20ILOSCI%20GAZU.pdf

Tu masz wszystko

Olej w Accord po nagłym ubytku - grzesiugm - 2010-03-13

Tak widziałem tą tabele już, ale ja pytam o olej a nie o gaz.