Forum Klimatyzacja
Citroen C3 klimatyzacja i problemy - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Citroen C3 klimatyzacja i problemy (/showthread.php?tid=7994)



Citroen C3 klimatyzacja i problemy - Martinez81 - 2014-05-16

Witam wszystkich forumowiczów.
Na wstępie zaznaczę, że jestem raczej amatorem jeśli chodzi o klimatyzację. Z klimą w aucie mojej kobiety walczę już drugi rok chcąc by wreszcie chłodziła i kobietka miała pożytek z tego ze kupiła auto z klimatyzacjąSmile