![]() |
Sklep internetowy czy stacjonarny? - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11) +--- Wątek: Sklep internetowy czy stacjonarny? (/showthread.php?tid=8346) Strony:
1
2
|
Sklep internetowy czy stacjonarny? - TomKrak - 2014-09-28 Witam, tak jak w temacie, kupujecie w sklepach internetowych czy preferujecie kupno osobiście w hurtowni? Jakie wady i zalety? Pozdrawiam. Sklep internetowy czy stacjonarny? - Dejw88 - 2014-09-29 Tylko wyłącznie hurtownie stacjonarne. Ponadto prowadzę interesy tylko z hurtowniami które nie sprzedają urządzeń użytkownikom prywatnym. Sklep internetowy czy stacjonarny? - DBKlima - 2014-09-29 TomKrak napisał(a):Witam,Zamówienia robię poprzez internet : e-mail lub sklep dla kupców hurtowych. Plus taki że nie tracę czasu w ciągu dnia na zbędne rozmowy. Sklep internetowy czy stacjonarny? - TomKrak - 2014-09-29 Czyli widzę, że nie tylko Ja przeszedłem na taki system. Sprzedaż przez internet jest tym lepsza, że można zaoszczędzić czas jak i myślę uzyskać satysfakcjonujące rabaty.. Osobiście spotkałem się z hurtownią w której kupowałem od dłuższego czasu i dostawałem mniejsze rabaty niż zakup przez internet.., Może warto by było zrobić temat o podzieleniu się opiniami o hurtowaniach internetowych. może komuś pomoże w wybraniu tej najtańszej jak i z fachowym podejściu sprzedawców? Sklep internetowy czy stacjonarny? - obser - 2014-10-01 Niestety,każdy frycowe musi zapłacić,Kolega pewnie w następnych postach zacznie powoli atakować o upusty itd,a to jest każdego tajemnica zawodowa i tajemnica umowy (przynajmniej w moich umowach jest taki artykuł).Co do tych hurtowni to pewnie Centrum-Klima,która kiedyś swoim instalatorom sprzedawała Galanze o 15 % drożej niż sama wystawiała pod swoją nazwą na Allegro.Ale to był numer,chyba na świecie nie do podrobienia.Tajemnicą poliszynela jest,że importerzy i hurtownie pchają na Allegro sprzet korzystając z kont rodziny,czy nawet pracowników,ale tak najbardziej na końcu dostaną po dupie najbardziej.Zresztą jak powiedział Mr Drzewiecki (ten od sportu): : ![]() Sklep internetowy czy stacjonarny? - obser - 2014-10-01 Jeszce wrócę do sedna,nie opowiadajcie,że nie macie 5 min na zadzwonienie żeby zamówić,nawet jadąc autem.Kontakt jest wskazany,Twój Opiekun coś powie,co będzie nowego,ile czego zostało,co się kończy.Tak jestście zarobieni?Zazdroszczę,bo może jestem partacz i nie mam frontu robót 24h/dobę. Sklep internetowy czy stacjonarny? - MarioO - 2014-10-01 TomKrak napisał(a):Witam, Jak ktoś robi samą klimę to może się bawić w sklepy internetowe.Korzystam z 2 hurtowni stacjonarnych .Jedna klimy i osprzęt.Druga chłodnictwo Wymianę sprężarki regału chłodniczego muszę zrobić możliwie jak najszybciej i albo dostaję towar od ręki lub najpóźniej na drugi dzień do 10:00 już jest na miejscu.Jak zabraknie coś na robocie to można podjechać i kupić.Maile nie wchodzą w grę.Szybko są przesyłane ale realizacja z dostawą trwa za długo. Do tego w stacjonarnych fachowa obsługa.Alfą i omegą nie jestem.W razie wątpliwości można się z nimi skonsultować ,doradzą ,dobiorą,odradzą.Jest trochę więcej czasu to kawę się wypije i porozmawia jak człowiek z człowiekiem Sklep internetowy czy stacjonarny? - stoo - 2014-10-02 Ja też jestem zwolennikiem hirtowni stacjonarnych, może kupiłbym w sieci sprzęt taniej ale z drugiej strony... Mój przypadek, piątek, lato środek sezonu, godzina 16 telefon. Padła sprężarka od jedynej klimy w serwerowni banku. Telefon do hurtowni nie opowiada bo juz pozamykane. No to co tu robić?telefon prywatny do Pana ,który pracuje w tej hurtowni. Opowiadam o problemie na co słyszę wiesz co jestem na grillu u znajomych daj mi pól godziny ogarne temat.Po chwiłi telefon : przyjedz do mnie do domu spręzarka bedzie czekac. Współpracuje z tą firmą od bardzo dawna i widać ,że szanują mnie jako klienta. Co by było w przypadku sklepu internetowego? Sklep internetowy czy stacjonarny? - stoo - 2014-10-02 Ja też jestem zwolennikiem hirtowni stacjonarnych, może kupiłbym w sieci sprzęt taniej ale z drugiej strony... Mój przypadek, piątek, lato środek sezonu, godzina 16 telefon. Padła sprężarka od jedynej klimy w serwerowni banku. Telefon do hurtowni nie opowiada bo juz pozamykane. No to co tu robić?telefon prywatny do Pana ,który pracuje w tej hurtowni. Opowiadam o problemie na co słyszę wiesz co jestem na grillu u znajomych daj mi pól godziny ogarne temat.Po chwiłi telefon : przyjedz do mnie do domu spręzarka bedzie czekac. Współpracuje z tą firmą od bardzo dawna i widać ,że szanują mnie jako klienta. Co by było w przypadku sklepu internetowego? Sklep internetowy czy stacjonarny? - Whisky - 2014-10-03 Ja tam rzadko kiedy wydzwaniam. Jeśli pasuje cena to klikam i rano mam w garażu(nie Alledrogo). Ale ostatnio mam takiego upartego handlowca który twierdzi że jest najtańszy, nawet po udowodnieniu mu że jest strasznie drogi twierdzi że jest najtańszy i chyba muszę go kiedyś pogonić bo co tydzień od roku przychodzi na podwórko i coś oferuje(mam dobre serce i nie potrafiłem go jeszcze opieprzyć za marnowanie mojego czasu) ![]() Sklep internetowy czy stacjonarny? - torfbud - 2014-10-03 Witam, zapraszam do skorzystania z szerokiej oferty urządzeń pomiarowych [reklama] Sklep internetowy czy stacjonarny? - coolmarket - 2015-01-31 Witaj z naszego doświadczenia wychodzi że coraz mocniej rośnie sprzedaż poprzez internet, mamy zarówno sklep internetowy oraz stacjonarny salon techniczny. choć zdarzają się klienci którzy zamawiają towar przez internet a jadą z drugiej strony polski aby odebrać towar osobiście, jak z wszystkim kontakt bezpośredni ma swoje zalety ale o północy sklepu stacjonarnego nikt nie otworzy (albo niewielu) a zamówienie internetowe można zrobić a towar jest na drugi dzień. Myśle że połączenie sprzedaży internetowej wraz z możliwością odbioru osobistego jest najlepszym rozwiązaniem jeśli byś coś potrzebował zapraszam do kontaktu sklep@coolmarket.pl Sklep internetowy czy stacjonarny? - joker - 2015-01-31 coolmarket.Jeśli zamówię u was zestaw do przechowalni warzyw na 1000 ton to projekt i odpowiedzialność wydajności w waszym zakresie gratis? ![]() Sklep internetowy czy stacjonarny? - barbie - 2015-02-01 Tam nie obsluguja analfabetow . Sklep internetowy czy stacjonarny? - coolmarket - 2015-02-01 Zapewne w twoich "Churtowniah" jest to normą, i jeśli tylko potrafisz złożyć taką komorę to i my przy większych tematach współpracujemy z takim projektantem któremu nie będę obawiał się powierzyć schłodzenia skoczni narciarskiej wybudowanej w Katarze i dla Ciebie także przygotujemy taki zestaw, ale zapewne wiesz także że każdy sklep, hurtownia się w czymś specjalizuje i jeśli przeglądniesz naszą ofertę to zobaczysz że są to głównie narzędzia i małe chłodnictwo a w większym chłodnictwem zajmuje się może kilka hurtowni w Polsce i bo i wiele takich chłodni się u nas nie buduje więc zapewne zgłosisz się do nich. Natomiast jeśli będziesz potrzebował wyposażyć się w wszelakie narzędzia i akcesoria do montażu i serwisu, lub będziesz chciał mały zestaw chłodniczy do restauracji, hotelu czy sklepu to najlepszą ofertę dostaniesz u nas. A czy zrobisz to przez internet czy przyjedziesz na miejsce to kwestia twojego wyboru. pozdrawiam i zapraszam Sklep internetowy czy stacjonarny? - joker - 2015-02-01 barbie napisał(a):Tam nie obsluguja analfabetow .Czy to prawda że nie obsługujecie analfabetów ze wskazaniem na ł i u ![]() Sklep internetowy czy stacjonarny? - artbi81 - 2015-02-07 Osobiście uważam ze zakup klimatyzatora w sklepie internetowym to pomyłka - chyba że jesteś instalatorem i 2 (%) oczka więcej robią ci diametralny zarobek. Ja korzystam tylko z dystrybutorów znanych w których prócz sprzedaż , sprzedaż , sprzedaż kładzie się nacisk na zaplecze techniczne, warunki gwarancji i pomoc techniczną w razie np. awarii w Zgorzelcu 300 km od Biura i jakiejkolwiek dtr-ki. Czasem można kupić klimatyzatory niewiadomego pochodzenia - a może właśnie ta partia zniknęła z tirem przy barze na granicy Polsko Ukraińskiej - i przy jakiejś awarii po Serial Nr. wyjdzie że to zaginiony towar ( sytuacja z życia ). No i był klimatyzator i była sprawa w sądzie. Ponadto uważam że klimatyzator to nie telewizor że przyniesiesz do domu i włączysz - więcej zależy od montera niż od samej klimatyzacji. To on jest gwarantem a nie sklep internetowy. Zawsze w gwarancji napisane jest iż urządzenie jest na gwarancji po wykonaniu i uruchomieniu przez autoryzowany serwis. Natomiast odnośnie zakupów m.in. na "Coolmarket" to zostawiłem już tam kilka tysięcy i zawsze pełne zadowolenie. Różnica przy zakupie manometrów elektronicznych w porównaniu do stacjonarnego sklepu "Wigmors" była blisko 350 zł netto i to bez dwóch czujników temperatury - więc gorąco polecam i pozdrawiam "Coolmarket". Sklep internetowy czy stacjonarny? - jack63 - 2015-02-07 barbie napisał(a):Tam nie obsluguja analfabetow .barbie zostałem Twoim fanem. Tak się uśmiałem, że hej. No cóż trzeba tępić szerzące się buractwo. W Katarze to on by nawet piasku nie znalazł. Sklep internetowy czy stacjonarny? - kula-tech - 2015-02-23 Wszystko am swoje plusy i minusy. Ja kupuje gdzie taniej. Ale staram się utrzymywać relacje z wieloma sklepami czy hurtowniami. Ale kupuje także w sklepach internetowych. Tyle że z rabatami ciężko i z gwarancjami różnie bywa. Sklep internetowy czy stacjonarny? - Przemo_c - 2015-02-25 Ja kuipowalem stacjonarnie u siebie w klima plus. Jednak przy tego typu zakupach wole pogadać na zywo, face to face. BTW - zakup udany i od dawna bezprobelmowy. Także z mojej strony ? tylko stacjonarnie. Sklep internetowy czy stacjonarny? - DBKlima - 2015-02-26 Przemo_c napisał(a):Ja kuipowalem stacjonarnie u siebie w [...minus]. Jednak przy tego typu zakupach wole pogadać na zywo, face to face. BTW - zakup udany i od dawna bezprobelmowy. Także z mojej strony ? tylko stacjonarnie.To bardzo ciekawe że kupujesz u siebie dla siebie - bardzo to wnosi do rozmowy. Jak przy zakupie każdego urządzenia miałbym rozmawiać twarzą w twarz to połowę sezonu spędził bym na bezproduktywnym bełkocie. W 2014 50% zakupów miałem u producentów importerów. W roku 2015 ze względu na pojawienie się oficjalnego bezpośredniego przedstawiciela w PL uważam że procentowo dojdziemy do 70 no może 80% . Zaleta jest taka że o promocjach wiemy z dużym wyprzedzeniem z dostępem do szkoleń nie mamy problemu to samo jeśli chodzi o części zamienne mamy w 2 do 5dni jeśli nam się coś kończy na stocku. Oczywiście o cenach nie wspomnę oraz o kulturze współpracy która jest o niebo korzystniejsza. Sklep internetowy czy stacjonarny? - zawada84 - 2015-03-24 Ja już kilkakrotnie porównywałem ceny i zwykle wychodzi na korzyść sklepów internetowych. Ostatnio kupiłem jednostkę w sklepie klimatyzatoryonline.pl , bo była akurat promocja i jestem zadowolony. Jedyne, czego się na początku obawiałem, to transport, ale ten sklep prowadzi firma z branży, więc wszystko odbyło się profesjonalnie. Sklep internetowy czy stacjonarny? - coolmaker1 - 2015-03-24 ......żenua......cienko to wyglądało...... Sklep internetowy czy stacjonarny? - DBKlima - 2015-03-30 Bardzo cienko i mało profi Sklep internetowy czy stacjonarny? - sylwia4012 - 2015-06-18 Uważam, że kupowanie w sklepach internetowych jest bardziej opłacalne, po prostu tańsze. Na przykład ostatnio szukałam filtra powietrza. w Sklepie stacjonarnym było o 7 zł droższy niż na tej stronie [reklama] Odpowiedź jest prosta. |