Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Sklep internetowy czy stacjonarny?

27 Odpowiedzi, 26317 Wyświetleń
1 2 Dalej

TomKrak

  2014-09-28, 20:04:01
Nowy użytkownik
#1
Witam,

tak jak w temacie, kupujecie w sklepach internetowych czy preferujecie kupno osobiście w hurtowni?
Jakie wady i zalety?


Pozdrawiam.
  • Odpowiedz

Dejw88

  2014-09-29, 05:20:29
Użytkownik
#2
Tylko wyłącznie hurtownie stacjonarne. Ponadto prowadzę interesy tylko z hurtowniami które nie sprzedają urządzeń użytkownikom prywatnym.
  • Odpowiedz

DBKlima

  2014-09-29, 09:51:34
Top użytkownik
#3
TomKrak napisał(a):Witam,
tak jak w temacie, kupujecie w sklepach internetowych czy preferujecie kupno osobiście w hurtowni?
Jakie wady i zalety?
Pozdrawiam.
Zamówienia robię poprzez internet : e-mail lub sklep dla kupców hurtowych.
Plus taki że nie tracę czasu w ciągu dnia na zbędne rozmowy.
Części oraz urządzenia firmy Daikin
  • Odpowiedz

TomKrak

  2014-09-29, 18:58:21
Nowy użytkownik
#4
Czyli widzę, że nie tylko Ja przeszedłem na taki system. Sprzedaż przez internet jest tym lepsza, że można zaoszczędzić czas jak i myślę uzyskać satysfakcjonujące rabaty.. Osobiście spotkałem się z hurtownią w której kupowałem od dłuższego czasu i dostawałem mniejsze rabaty niż zakup przez internet..,
Może warto by było zrobić temat o podzieleniu się opiniami o hurtowaniach internetowych. może komuś pomoże w wybraniu tej najtańszej jak i z fachowym podejściu sprzedawców?
  • Odpowiedz

obser

  2014-10-01, 15:45:27
Top użytkownik
#5
Niestety,każdy frycowe musi zapłacić,Kolega pewnie w następnych postach zacznie powoli atakować o upusty itd,a to jest każdego tajemnica zawodowa i tajemnica umowy (przynajmniej w moich umowach jest taki artykuł).Co do tych hurtowni to pewnie Centrum-Klima,która kiedyś swoim instalatorom sprzedawała Galanze o 15 % drożej niż sama wystawiała pod swoją nazwą na Allegro.Ale to był numer,chyba na świecie nie do podrobienia.Tajemnicą poliszynela jest,że importerzy i hurtownie pchają na Allegro sprzet korzystając z kont rodziny,czy nawet pracowników,ale tak najbardziej na końcu dostaną po dupie najbardziej.Zresztą jak powiedział Mr Drzewiecki (ten od sportu): :Tongueolska to dziki kraj".I w temacie marketingu i handlu miał w 100% rację.Niech ktoś w hurtowni w Niemczech kupi coś.Wara,od tego jest sieć dystrybucyjna.A u nas:jest kesz?Jedziemy.
  • Odpowiedz

obser

  2014-10-01, 15:48:13
Top użytkownik
#6
Jeszce wrócę do sedna,nie opowiadajcie,że nie macie 5 min na zadzwonienie żeby zamówić,nawet jadąc autem.Kontakt jest wskazany,Twój Opiekun coś powie,co będzie nowego,ile czego zostało,co się kończy.Tak jestście zarobieni?Zazdroszczę,bo może jestem partacz i nie mam frontu robót 24h/dobę.
  • Odpowiedz

MarioO

  2014-10-01, 16:37:26
Zaawansowany użytkownik
#7
TomKrak napisał(a):Witam,

tak jak w temacie, kupujecie w sklepach internetowych czy preferujecie kupno osobiście w hurtowni?
Jakie wady i zalety?


Jak ktoś robi samą klimę to może się bawić w sklepy internetowe.Korzystam z 2 hurtowni stacjonarnych .Jedna klimy i osprzęt.Druga chłodnictwo Wymianę sprężarki regału chłodniczego muszę zrobić możliwie jak najszybciej i albo dostaję towar od ręki lub najpóźniej na drugi dzień do 10:00 już jest na miejscu.Jak zabraknie coś na robocie to można podjechać i kupić.Maile nie wchodzą w grę.Szybko są przesyłane ale realizacja z dostawą trwa za długo. Do tego w stacjonarnych fachowa obsługa.Alfą i omegą nie jestem.W razie wątpliwości można się z nimi skonsultować ,doradzą ,dobiorą,odradzą.Jest trochę więcej czasu to kawę się wypije i porozmawia jak człowiek z człowiekiem
  • Odpowiedz

stoo

  2014-10-02, 13:27:42
Użytkownik
#8
Ja też jestem zwolennikiem hirtowni stacjonarnych, może kupiłbym w sieci sprzęt taniej ale z drugiej strony...
Mój przypadek, piątek, lato środek sezonu, godzina 16 telefon. Padła sprężarka od jedynej klimy w serwerowni banku.
Telefon do hurtowni nie opowiada bo juz pozamykane. No to co tu robić?telefon prywatny do Pana ,który pracuje w tej hurtowni. Opowiadam o problemie na co słyszę wiesz co jestem na grillu u znajomych daj mi pól godziny ogarne temat.Po chwiłi telefon : przyjedz do mnie do domu spręzarka bedzie czekac.
Współpracuje z tą firmą od bardzo dawna i widać ,że szanują mnie jako klienta. Co by było w przypadku sklepu internetowego?
  • Odpowiedz

stoo

  2014-10-02, 13:27:48
Użytkownik
#9
Ja też jestem zwolennikiem hirtowni stacjonarnych, może kupiłbym w sieci sprzęt taniej ale z drugiej strony...
Mój przypadek, piątek, lato środek sezonu, godzina 16 telefon. Padła sprężarka od jedynej klimy w serwerowni banku.
Telefon do hurtowni nie opowiada bo juz pozamykane. No to co tu robić?telefon prywatny do Pana ,który pracuje w tej hurtowni. Opowiadam o problemie na co słyszę wiesz co jestem na grillu u znajomych daj mi pól godziny ogarne temat.Po chwiłi telefon : przyjedz do mnie do domu spręzarka bedzie czekac.
Współpracuje z tą firmą od bardzo dawna i widać ,że szanują mnie jako klienta. Co by było w przypadku sklepu internetowego?
  • Odpowiedz

Whisky

  2014-10-03, 06:24:57
Top użytkownik
#10
Ja tam rzadko kiedy wydzwaniam. Jeśli pasuje cena to klikam i rano mam w garażu(nie Alledrogo). Ale ostatnio mam takiego upartego handlowca który twierdzi że jest najtańszy, nawet po udowodnieniu mu że jest strasznie drogi twierdzi że jest najtańszy i chyba muszę go kiedyś pogonić bo co tydzień od roku przychodzi na podwórko i coś oferuje(mam dobre serce i nie potrafiłem go jeszcze opieprzyć za marnowanie mojego czasu) Wink Mi się wydaje że najlepiej znaleźć stałe miejsce stacjonarne i się z nimi co 3-4 miesiące targować niż szukać reklamować u 100 innych sprzedawców.
  • Odpowiedz

torfbud

  2014-10-03, 08:21:32
Nowy użytkownik
#11
Witam, zapraszam do skorzystania z szerokiej oferty urządzeń pomiarowych [reklama]
  • Odpowiedz

coolmarket

  2015-01-31, 20:37:47
Nowy użytkownik
#12
Witaj z naszego doświadczenia wychodzi że coraz mocniej rośnie sprzedaż poprzez internet, mamy zarówno sklep internetowy oraz stacjonarny salon techniczny. choć zdarzają się klienci którzy zamawiają towar przez internet a jadą z drugiej strony polski aby odebrać towar osobiście, jak z wszystkim kontakt bezpośredni ma swoje zalety ale o północy sklepu stacjonarnego nikt nie otworzy (albo niewielu) a zamówienie internetowe można zrobić a towar jest na drugi dzień. Myśle że połączenie sprzedaży internetowej wraz z możliwością odbioru osobistego jest najlepszym rozwiązaniem
jeśli byś coś potrzebował zapraszam do kontaktu sklep@coolmarket.pl
  • Odpowiedz

joker

  2015-01-31, 23:26:01
Zaawansowany użytkownik
#13
coolmarket.Jeśli zamówię u was zestaw do przechowalni warzyw na 1000 ton to projekt i odpowiedzialność wydajności w waszym zakresie gratis? SmileBo to już się staje normą w stacjonarnych churtowniah.
Jeśli myślisz że kłócisz się z idiotą.To ten drugi myśli to samo co Ty.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-01-31, 23:29:05 przez joker.)
  • Odpowiedz

barbie

  2015-02-01, 09:27:21
Top użytkownik
#14
Tam nie obsluguja analfabetow .
  • Odpowiedz

coolmarket

  2015-02-01, 12:31:36
Nowy użytkownik
#15
Zapewne w twoich "Churtowniah" jest to normą, i jeśli tylko potrafisz złożyć taką komorę to i my przy większych tematach współpracujemy z takim projektantem któremu nie będę obawiał się powierzyć schłodzenia skoczni narciarskiej wybudowanej w Katarze i dla Ciebie także przygotujemy taki zestaw, ale zapewne wiesz także że każdy sklep, hurtownia się w czymś specjalizuje i jeśli przeglądniesz naszą ofertę to zobaczysz że są to głównie narzędzia i małe chłodnictwo a w większym chłodnictwem zajmuje się może kilka hurtowni w Polsce i bo i wiele takich chłodni się u nas nie buduje więc zapewne zgłosisz się do nich. Natomiast jeśli będziesz potrzebował wyposażyć się w wszelakie narzędzia i akcesoria do montażu i serwisu, lub będziesz chciał mały zestaw chłodniczy do restauracji, hotelu czy sklepu to najlepszą ofertę dostaniesz u nas. A czy zrobisz to przez internet czy przyjedziesz na miejsce to kwestia twojego wyboru. pozdrawiam i zapraszam
  • Odpowiedz

joker

  2015-02-01, 17:53:51
Zaawansowany użytkownik
#16
barbie napisał(a):Tam nie obsluguja analfabetow .
Czy to prawda że nie obsługujecie analfabetów ze wskazaniem na ł i u Smile
Jeśli myślisz że kłócisz się z idiotą.To ten drugi myśli to samo co Ty.
  • Odpowiedz

artbi81

  2015-02-07, 12:29:05
Nowy użytkownik
#17
Osobiście uważam ze zakup klimatyzatora w sklepie internetowym to pomyłka - chyba że jesteś instalatorem i 2 (%) oczka więcej robią ci diametralny zarobek. Ja korzystam tylko z dystrybutorów znanych w których prócz sprzedaż , sprzedaż , sprzedaż kładzie się nacisk na zaplecze techniczne, warunki gwarancji i pomoc techniczną w razie np. awarii w Zgorzelcu 300 km od Biura i jakiejkolwiek dtr-ki. Czasem można kupić klimatyzatory niewiadomego pochodzenia - a może właśnie ta partia zniknęła z tirem przy barze na granicy Polsko Ukraińskiej - i przy jakiejś awarii po Serial Nr. wyjdzie że to zaginiony towar ( sytuacja z życia ). No i był klimatyzator i była sprawa w sądzie.
Ponadto uważam że klimatyzator to nie telewizor że przyniesiesz do domu i włączysz - więcej zależy od montera niż od samej klimatyzacji. To on jest gwarantem a nie sklep internetowy.
Zawsze w gwarancji napisane jest iż urządzenie jest na gwarancji po wykonaniu i uruchomieniu przez autoryzowany serwis.
Natomiast odnośnie zakupów m.in. na "Coolmarket" to zostawiłem już tam kilka tysięcy i zawsze pełne zadowolenie.
Różnica przy zakupie manometrów elektronicznych w porównaniu do stacjonarnego sklepu "Wigmors" była blisko 350 zł netto i to bez dwóch czujników temperatury - więc gorąco polecam i pozdrawiam "Coolmarket".
  • Odpowiedz

jack63

  2015-02-07, 20:13:55
Zaawansowany użytkownik
#18
barbie napisał(a):Tam nie obsluguja analfabetow .
barbie zostałem Twoim fanem. Tak się uśmiałem, że hej.
No cóż trzeba tępić szerzące się buractwo.
W Katarze to on by nawet piasku nie znalazł.
  • Odpowiedz

kula-tech

  2015-02-23, 21:12:11
Nowy użytkownik
#19
Wszystko am swoje plusy i minusy. Ja kupuje gdzie taniej. Ale staram się utrzymywać relacje z wieloma sklepami czy hurtowniami. Ale kupuje także w sklepach internetowych. Tyle że z rabatami ciężko i z gwarancjami różnie bywa.
  • Odpowiedz

Przemo_c

  2015-02-25, 13:42:33
Nowy użytkownik
#20
Ja kuipowalem stacjonarnie u siebie w klima plus. Jednak przy tego typu zakupach wole pogadać na zywo, face to face. BTW - zakup udany i od dawna bezprobelmowy. Także z mojej strony ? tylko stacjonarnie.
  • Odpowiedz

DBKlima

  2015-02-26, 11:50:58
Top użytkownik
#21
Przemo_c napisał(a):Ja kuipowalem stacjonarnie u siebie w [...minus]. Jednak przy tego typu zakupach wole pogadać na zywo, face to face. BTW - zakup udany i od dawna bezprobelmowy. Także z mojej strony ? tylko stacjonarnie.
To bardzo ciekawe że kupujesz u siebie dla siebie - bardzo to wnosi do rozmowy.
Jak przy zakupie każdego urządzenia miałbym rozmawiać twarzą w twarz to połowę sezonu spędził bym
na bezproduktywnym bełkocie.

W 2014 50% zakupów miałem u producentów importerów. W roku 2015 ze względu na pojawienie się oficjalnego bezpośredniego przedstawiciela w PL uważam że procentowo dojdziemy do 70 no może 80% .
Zaleta jest taka że o promocjach wiemy z dużym wyprzedzeniem z dostępem do szkoleń nie mamy problemu to samo jeśli chodzi o części zamienne mamy w 2 do 5dni jeśli nam się coś kończy na stocku.
Oczywiście o cenach nie wspomnę oraz o kulturze współpracy która jest o niebo korzystniejsza.
Części oraz urządzenia firmy Daikin
  • Odpowiedz

zawada84

  2015-03-24, 11:59:31
Nowy użytkownik
#22
Ja już kilkakrotnie porównywałem ceny i zwykle wychodzi na korzyść sklepów internetowych. Ostatnio kupiłem jednostkę w sklepie klimatyzatoryonline.pl , bo była akurat promocja i jestem zadowolony. Jedyne, czego się na początku obawiałem, to transport, ale ten sklep prowadzi firma z branży, więc wszystko odbyło się profesjonalnie.
  • Odpowiedz

coolmaker1

  2015-03-24, 14:53:33
Zaawansowany użytkownik
#23
......żenua......cienko to wyglądało......
  • Odpowiedz

DBKlima

  2015-03-30, 09:40:40
Top użytkownik
#24
Bardzo cienko i mało profi
Części oraz urządzenia firmy Daikin
  • Odpowiedz

sylwia4012

  2015-06-18, 19:19:07
Nowy użytkownik
#25
Uważam, że kupowanie w sklepach internetowych jest bardziej opłacalne, po prostu tańsze. Na przykład ostatnio szukałam filtra powietrza. w Sklepie stacjonarnym było o 7 zł droższy niż na tej stronie [reklama] Odpowiedź jest prosta.
  • Odpowiedz
1 2 Dalej

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa