Jedno mnie dziwi... zapłaciłeś kupe kasy za doprowadzenie klimy do porządku i nadal sam chcesz coś tam jeszcze gmerać. Jedź i zgłoś reklamacje, niech ją uruchomią, chyba za to zapłaciłeś?.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Klimatyzacja nie chłodzi Ford Galaxy 1999r. - 1.9TDI
47 Odpowiedzi, 58113 Wyświetleń
wojtek_gtx napisał(a):wewnątrz niestety (tylną pokrywę i zespól zaworowy trzeba zdemontować) i nie ma opcji zeby go sprawdzić bez oprożnienia ukladu z czynnika.R-40 napisał(a):Moim zdaniem ja wyżej sugerowane rozpierdzielona płyta sprężarki albo zawór wydajnościowy.a ten zawór wydajnościowy to wewnątrz jest czy da się go jakoś bez demontowania kompresora zdemontować (sprawdzić) Podzielam uwagi - zapłaciles za naprawę a klima jak nie dzialala tak nadal nie działa... Jeżeli jednak potzrebujesz pomocy z tym zaworem to odezwij sie na priv
za daleko muszę się ciągnąć do warszawy bo aktualnie tam nie jestem, a musiał bym pewnie zostawić auto na jeden dzień, a już mam dosyć tego serwisu .
Najpierw powiedzieli że presostat potem że rozprężny następnie że sprężarka do regeneracji to jak przywiozłem regenerowaną to mi powiedzieli że zawór ciśnienia był walnięty ale wymienili na nową a teraz znowu nie działa - więc chyba każdy może mieć już taki serwis w du...
a gdzie mieszkasz wojtek gtx?
Póki co jestem poza wawą ale mieszkam w warszawie - wawer i tam gdzieś chciał bym podjechać
wojtek_gtx napisał(a):Tak na wejściu do kompresora, sprawdz najlepiej żarówką. Po logach widać że czujniki ok.bodzio napisał(a):Może najpierw napięcie.Napięcie - gdzie, na wejściu na sprzęgło ?? czy na presostacie ?? Sprawdź to napięcie na AUTO jak włączą się wentylatory na chłodnicy wtedy powinno być 12-14V
A właśnie pojechałem do sklepu i ... klima się załączyła ale przejechałem ze 5 Km włączyłem na ECO i powrót do auto i już się nie załączyła (dzisiaj zimno na dworze).
No to teraz należało by to sprawdzić co pisałem. A wentylatory chodzą dalej?
Był w już kiedyś podobny temat, że sprężarka jak się rozgrzała to się rozłączała. Winą była za duża szczelina na sprzęgle (o ile mnie pamięć nie myli). Trzeba młoteczkiem delikatnie przypier.... Nie wiem czy Radek o tym nie pisał....
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
sprawdziłem żaróweczką i ... (nie załączył się kompresor ) ale po wypięciu wtyczki z kompresora i wpięciu lampki żaróweczka się zaświeciła .
No i podłączyłeś wtyczkę spowrotem do kompresora i słychać było załączenie sprzęgła?
nie załączyło się
radekklimat napisał(a):a gdzie mieszkasz wojtek gtx?Radek i to mi się podoba. Chłopak jeżdzi jak ? do serwisu.Ten serwis podrzyjmy na forum.Bo tak powinno być u jakiego szuszwola byłeś.Podaje firmę i nabijacz klimy i klientów spalony.Niepowinno być sentymentów dla nabjaczy z butelki 700 gram
To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.
bodzio napisał(a):To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.Dzwoniłem do niego i puścił mi SMS-a jaka powinna być oporność.
Witam
A jak tę żarówkę odlaczyłeś i podłaczyłeś kostkę od sprężarki to auto gasiłes czy nie? Jak gasiłeś to może być padnięty sterownik od klimy i nie zawsze załącza. W tych autach były dwa rodzaje sterowników, jak ten co świeci na zielono to mógł paść.
Jest jeszcze coś pomiędzy komputerem a cewką sprzęgła, mianowicie przekaźnik. Poszukaj go i wymień.
R-40 napisał(a):A jaki powinien być opór cewki ?? po południu sprawdzębodzio napisał(a):To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.Dzwoniłem do niego i puścił mi SMS-a jaka powinna być oporność. klaudiusz2000 napisał(a):WitamNie gasiłem podpiąłem na działającym silniku mg napisał(a):Jest jeszcze coś pomiędzy komputerem a cewką sprzęgła, mianowicie przekaźnik. Poszukaj go i wymień.Ale tu chyba jeżeli bez gaszenia auta zapiąłem wtyczkę i nie zapięło to trzeba się bardziej skupić na samej sprężarce i sprzęgle ?? mg napisał(a):Sprawdź szczeline na sprzęgle sprężarki, może jest za duża.Pisałem o tym gdzieś na początku wątku, myślałem że to wykluczyłeś. Opór na cewce około 6 ohm ale to nie będzie to. Pozdrawiam Może masz uszkodzoną wtyczkę na sprężarce.
wtyczka ... no nie wiem a da się to jakoś ruszyć bez demontażu kompresora ??
Przekaźnik klimy to 168 jak by co.
problem rozwiązany ... po długich walkach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-05-14, 21:49:18 przez wojtek_gtx.)
okazało się że regenerowany kompresor który zakupiłem był źle złożony podczas regeneracji i po zainstalowaniu go w aucie zaraz się zatarł firma która mi go sprzedała poczuła się do odpowiedzialności i założyła mi nowy kompresor, osuszacz oraz wyczyściła mi calutki układ klimatyzacji (wykręcali wszystkie rurki z auta) który kosztował by mnie jakieś 1300 pln i to wszystko w ramach gwarancji więc nic nie płaciłem cieszę się chłodem ... i dziękuje wszystkim którzy pomagali podczas walki |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY