Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

które rurki powinny byc gorące a które zimne od klimy?

6 Odpowiedzi, 29838 Wyświetleń

janpl2

  2011-05-26, 05:38:01
Użytkownik
#1
mógłby ktos z fachowców napisać które rurki pod maską powinny byc zimne, letnie, cieple, gorące? podczas pracy klimy?
ja mechanikiem nie jestem ale stwierdzilem ze podczas pracy klimy
rurka idąca od podszybia do sprężarki klimy jest bardzo zimna, idąca od silnika do skraplacza ta gruba chyba z plynem chłodzącym jest ciepla, druga ciensza z pl chlodzącym jest ciepla, i od skraplacza idąca do osuszacza chyba od klimy jest bardzo gorąca, skraplacz jest cieply tak ze mozna na nim ręke trzymac przez pewien czas
wentylator klimy dziala tylko wtedy jak pracuje sprezarka klimy tz kreci sie jej środkowa część, po uruchomieniu klimy przez pierwsze 3min wentylator+sprezarka pracują non stop z kilkoma przerwami tylko a później juz caly czas 8-9s pracują i 4s nie pracują i ten cykl sie powtarza
a wentylator od chłodnicy to wlacza sie bardzo rzadko tylko kilkanaście dni w roku wtedy jak jest ponad 30C i auto stoi w mocnym lub jedzie w korku to wtedy sie wlacza bo bardzo halasuje a pozostałą część roku nie włącza się wcale, jak mówiłem tylko kilkanaście dni dziala w najgorętsze dni

pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-05-26, 05:43:31 przez janpl2.)
  • Odpowiedz

sebotrucker

  2011-05-26, 10:44:17
Użytkownik
#2
Gruba między sprężarką a skraplaczem (chłodniczką)ciepła lub nawet gorąca
od skraplacza do parownika (ta najcieńsza ) przechodzi przez osuszacz jest ciepła
Od parownika czyli wymiennika w kabinie do pompy zimnaSmile
  • Odpowiedz

janpl2

  2011-05-26, 16:01:36
Użytkownik
#3
nieznam sie za bardzo ale u mnie jest następująco
rurka idąca od kabiny czli od parownika tak? idąca do sprezarki jest ona izolowana tak jakby styrobianem i na gumą, jednak w niektórych miejscach jest goly metal to ona jest bardzo zimna juz po kilkunastu sekundach pracy klimy, od sprezarki do skraplacza metalowa, nie izolowana jest gorąca tak ze dotknąć nie idzie, skraplacz jest cieply, i od skraplacza idzie taka cieniutka do osuszacza kolo akumulatora to ona tez jest gorąca
rozumiem ze to normalne ze tarczka sprezarki kreci sie ZAWSZE razem z wentylatorem klimy? i ze sprezarka pracuje najpierw kilka minut non stop a później po 9s pracuje i 4s nie pracuje?
no i to ze wentylator chlodnicy chodzi tylko gdy jest ponad 30C i auto stoi w korku czyli parenascie dni w roku?
  • Odpowiedz

mat

  2011-05-27, 09:28:34
Nowy użytkownik
#4
pytanie powinno brzmieć nie które ale dlaczego;]
  • Odpowiedz

janpl2

  2011-05-27, 11:35:06
Użytkownik
#5
no to dlaczego?
  • Odpowiedz

cleanpark

  2011-05-27, 12:03:39
Użytkownik
#6
bo tak... kup sobie książki albo doczytaj na necie jak chcesz żeby jajko było mądrzejsze od kury.....
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa