Nieźle dało mi się we znaki to clio, po zrobieniu podstawowej obsługi czyli odessanie, próżnia, napełnianie, olej, kontrast itp. okazało się że się nie załancza klima. Po kontakcie z właścicielem okazało się że były przerwy w pracy. Sprawdziłem zasilanie cewki okazało się że brak, dałem zasilanie bezpośrednio i ruszyła jakiś czas kilka załączeń jest OK. i potem nic i tak od początku.
Sprawdzałem różne rzeczy wszystko wydaje się wporządku, ale wydaje mi się że to jest przekaźnik tyle że elektryka nie jest moim najmocniejszym punktem, i niemam schematu.Ma ktoś jakieś propozycje!
Jeszcze jedno ile czynnika idzie do Fiesty 98 z silnikiem zetec 1,25 . Słaby dzień dzisiaj a tu jeszcze same maluchy się trafiają do których nie mam danych.
Cześć Radekklimat miałem nadzieje że się odezwiesz, zaraz podam mój mail ale może masz jakieś sugestie na temat tego clio jakoś nie moge sobie z nim poradzić a niechce wymieniać wszystkiego na nowe bo klient płaci tylko za konkrety.Wczoraj po wzbudzeniu załanczał bez problemu a dziś nawet na krótko nie chce, sprzęgiełko załapie ale wentylator nie załancza i po odłączeniu prądu pompa też zaraz przestaje pracować.Moim zdaniem prebosostat lub przekaznik chociaz oczyścilem wszystkie styki ale nic nie pomaga, no i to że niema na stałe zasilania na cewke.
email:topolka@o2.pl
Sprezarka to SD6V12 o ile to dobrze zapamietalem a klima manual jeszcze ma jutro dojechać tyle że ciekawi mnie to że po wzbudzeniu +12 na sprężarke bezpośrednio przed nią wczoraj chodziło pięknie i włanczało się bez zarzutu, a samklient tłumaczył mi później że już kiedyś podłanczano mu zasilenie do sprezarki bo nie chciała działać.
Awax możesz coś więcej powiedzieć(napisać)co miałeś na myśli w poprzednim poście, bo jak dla mnie to ciśnienie wydaje sie za małe ale dzisiaj robiłem paska B5
1.9 tdi climatronic w identycznych warunkach z tym że ciśnienie HP było 2.6 Bar zaraz po napełnieniu, a po uruchomieniu klima działa bez zarzutu LP 2.0 a HP 5.0 na kratkach temp.+2 stp.
Ciśnienia zbliżone do Clio.
Co o tym myślisz?
mt napisał(a):Awax możesz coś więcej powiedzieć(napisać)co miałeś na myśli w poprzednim poście, bo jak dla mnie to ciśnienie wydaje sie za małe ale dzisiaj robiłem paska B5
1.9 tdi climatronic w identycznych warunkach z tym że ciśnienie HP było 2.6 Bar zaraz po napełnieniu, a po uruchomieniu klima działa bez zarzutu LP 2.0 a HP 5.0 na kratkach temp.+2 stp.
Ciśnienia zbliżone do Clio.
Co o tym myślisz?
Moim zdaniem przy "zimowych temperaturach Zewnętrznych"to wszystko jest OK.
Mimo wszystko taka diagnoza nie jest wystarczająca i gdy się ociepli może się okazać ,że nie wszystko jest w porządku.