Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

picasso

9 Odpowiedzi, 8971 Wyświetleń

przemekbosch

  2010-06-04, 15:16:36
Nowy użytkownik
#1
witam

Mam taki problem z klima w picasso 2001r 1,8benzyna. Zaczne od poczatku klient przyjechał ze nie chłodzi klima nabiłem czynnikem 650g sprawdzam ciśnienie przy 24st.C co sie okazuje jest LP ok3 HP ok 15-16 a z kratek 14st. i czym pochodzi dluzej tym cieplejsze powietrze leci. Ja podejrzewam zawór ale mozecie popowiedziec co moze byc moze ktos sie spotkal z podobnym problemem aa jak trzymam a wyzszych obrotach to z kratek leci zimniejsze powietrze.

pozdrawiam
  • Odpowiedz

max

  2010-06-04, 15:40:44
Użytkownik
#2
Pierwsza myśl która mi się nasuwa to stwierdzenie o słabym odprowadzaniu ciepła ze skraplacza.
Czy lamelki są drożne i czy wentylatory włączają się w odpowiednim czasie?
Pozdrawiam.
  • Odpowiedz

przemekbosch

  2010-06-04, 15:44:52
Nowy użytkownik
#3
lamelki wporzadku a wentylator jest tylko jeden z przodu po wlaczeniu klimy chodzi caly czas
  • Odpowiedz

przemekbosch

  2010-06-04, 15:48:35
Nowy użytkownik
#4
a teraz jeszcze sprawdzilem jak auto chodzilo na wolnych obrotach to z kratek 19st.C i przewód HP goracy a LP letni tez . Gdzie z spoczatku LP lodowaty byl.

podrawiam
  • Odpowiedz

max

  2010-06-04, 16:07:45
Użytkownik
#5
Jeżeli układ nie jest przeładowany to ja bym się dalej czepiał wymiany cieplnej skraplacza. Masz czas to zrób od nowa cały cykl. A może powietrze w układzie...
  • Odpowiedz

przemekbosch

  2010-06-04, 16:16:59
Nowy użytkownik
#6
Powatarzałem cykl 5 raz ale jeszcze raz zrobie i dam mniej czynnika zobcze powietrze nie wydaje mi sie uklad nie byl otwarty .Patrzylem na lamelki jeszcze raz chyba ze od wewnatrz cos z nimi jest
  • Odpowiedz

wally

  2010-06-04, 17:08:18
Użytkownik
#7
Nie jestem specem tylko uzytkownikiem ale moze pomoge. Mialem tak ostatnio we wlasnej Hondzie Civic - cisnienia niby ok a temp. z kratek nie chciala zejsc ponizej 9-10st. Okazalo sie ze filtr kabinowy byl zawalony tak bardzo, ze ograniczal przewiew do minimum i bycmoze dochodzilo do oblodzenia parownika a termometr za nim czul ciagne cieple powietrze i pompowal czynnik. Po wymianie filtra jak reka odjal, 6-7st. z kratek przy +23stC, w koncu przewod LP zaczal pokrywac sie rosa.
  • Odpowiedz

wally

  2010-06-04, 17:10:10
Użytkownik
#8
A - sprawdz czy wystepuje wyrazna roznica temp. na skraplaczu na wejsciu i wyjsciu i podaj cisnienia po kilku minutach pracy klimy. Jesli to zawalony skraplacz, bedzie on rozgrzany do czerwonosci i cisnienie poleci ponad 20-25
  • Odpowiedz

Robert81r

  2010-06-04, 19:14:29
Zaawansowany użytkownik
#9
A to jest jakis klimatronik czy manual ? Moze panel albo cos ze sterowaniem ? np klima zalaczona, ale dodatkowo ogrzewanie daje ? Probowales na zimnym czy cieplym silniku ?
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa