Zajmuje się klimatyzacją dopiero od kilku lat i mam pytanie do bardziej doświadczonych. Zdarza Wam się czasem przypadek że auto trzyma na azocie 3-4 godziny ciśnienie a potem po nabiciu klient wraca różnie po kilku dniach lub tygodniach z praktycznie pustym układem???
Co wtedy robicie??? Czy np jest możliwośc że układ trzyma szczelnośc na azocie a pod wpływem pracy, po stronie wysokiej następuje rozszczelnienie w wyniku temperatury, np w miejscu naprawy dokonanej przez spawanie tigiem??????
Co wtedy robicie??? Czy np jest możliwośc że układ trzyma szczelnośc na azocie a pod wpływem pracy, po stronie wysokiej następuje rozszczelnienie w wyniku temperatury, np w miejscu naprawy dokonanej przez spawanie tigiem??????
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY