teleserwis napisał(a):Czegoś nie rozumiem.Jakie wg ciebie mają być ćiśnienia po stronie ssącej w prawidłowo działającym układzie ?Tadeusz4321 napisał(a):Na niskim miał przy wolnych obrotach 12barów.Powinno być 2-2,5 baraPrzy takim ciśnieniu na niskim to ja pasuje!!
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Szronieją rurki od klimy AUDI A4 B5
40 Odpowiedzi, 40626 Wyświetleń|
no luzik ale jesli zbiornik jest zapchany too czynnik przez niego nie przejdziee i mrozi sie razem z osuszaczemm sprawdz czy i ouszacz ci szronieje...
Tadeusz4321 napisał(a):1,9 do 2,2 bara, tyle w temacie, dziesiątki samochodów zrobiłem w tym sezonie, ale takiego przypadku nie miałem 12 bar na niskim. A temperatura odparowania przy 12 barach wynosi ok 50 stopni C. W takim przypadku to jest ogrzewanie a nie chłodzenie, przy takim ciśnieniu rurki nie mają prawa się szronić.teleserwis napisał(a):Czegoś nie rozumiem.Jakie wg ciebie mają być ćiśnienia po stronie ssącej w prawidłowo działającym układzie ?Tadeusz4321 napisał(a):Na niskim miał przy wolnych obrotach 12barów.Powinno być 2-2,5 baraPrzy takim ciśnieniu na niskim to ja pasuje!!
teleserwis napisał(a):Facet coś musi ściemniać z tymi 12 barami bo to fizycznie jest nie możliwe.Nawet w stanie spoczynku przy temp 30 stopni ciśnienie jest dużo niższe.Stąd moje zdziwienie.Albo ktoś sobie robi jaja i nas wkręcaTadeusz4321 napisał(a):1,9 do 2,2 bara, tyle w temacie, dziesiątki samochodów zrobiłem w tym sezonie, ale takiego przypadku nie miałem 12 bar na niskim. A temperatura odparowania przy 12 barach wynosi ok 50 stopni C. W takim przypadku to jest ogrzewanie a nie chłodzenie, przy takim ciśnieniu rurki nie mają prawa się szronić.teleserwis napisał(a):Przy takim ciśnieniu na niskim to ja pasuje!!Czegoś nie rozumiem.Jakie wg ciebie mają być ćiśnienia po stronie ssącej w prawidłowo działającym układzie ?
ciezki tematt noo i by tak sie rozpisywall zeby jaja porobic noo raczej niee kurde moze ten parownik jest jakis nie tegoo poprostu nie przepuszcza czynnika prze siebie noo niewim cieki temat bez spojzrenia na zywoo
kurdee wszystko nie tak przeciez jakby zbiornik byl zapchnyy too by niskie do podcisnienia schodziloo wiec to nie osuszacz... te cisnienia sa jakies dziwneee a co ze sprezarka???dobra jest??
falenciak23 napisał(a):kurdee wszystko nie tak przeciez jakby zbiornik byl zapchnyy too by niskie do podcisnienia schodziloo wiec to nie osuszacz... te cisnienia sa jakies dziwneee a co ze sprezarka???dobra jest??A co kompresor na ssaniu będzie robił sprężanie?może chodzi w odwrotną stronę.Ludzie trochę logiki i podstaw termodynamiki. Tadeusz4321 napisał(a):Sprężarka jest zajebista, daje na wysokim 150 bar i na niskim 12falenciak23 napisał(a):kurdee wszystko nie tak przeciez jakby zbiornik byl zapchnyy too by niskie do podcisnienia schodziloo wiec to nie osuszacz... te cisnienia sa jakies dziwneee a co ze sprezarka???dobra jest??A co kompresor na ssaniu będzie robił sprężanie?może chodzi w odwrotną stronę.Ludzie trochę logiki i podstaw termodynamiki.
Ktoś tu mieli w kółko.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Może kolega ma manometry wyskalowane w psi (funt na cal kwadratowy) ?
Wtedy 12 psi to 0.83 bara, a 150 psi to 10,34 bara.
Chyba że............Wtedy przytkany układ jak cholera
witekC napisał(a):Może kolega ma manometry wyskalowane w psi (funt na cal kwadratowy) ?Może i ma .Ale temperatura parowania powinna oscylować w granicach 5-ciu stopni.Tadeusz nie daj się nakręcać.Zdławiony dobrze dobrany układ chłodniczy z powodu uszkodzenia elementu dławiącego wykazuje pomiar przegrzania z bardzo dużą różnicą.Na moje to za duży skraplacz w stosunku do układu.Coś załącza ten wentylaror skraplacza czy idzie na pałę? A być może Audi A4 z klimatyzacją w wersji środowiskowej Afrykańskiej z powiększoną wydajnością skraplacza klimy nie nadającą się do użytkowania w warunkach Europejskich?.Może trochę inna ilość czynnika by pomogła?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-16, 18:23:20 przez klimatolog.)
klimatolog napisał(a):A być może Audi A4 z klimatyzacją w wersji środowiskowej Afrykańskiej z powiększoną wydajnością skraplacza klimy nie nadającą się do użytkowania w warunkach Europejskich?.Może trochę inna ilość czynnika by pomogła?To będzie to!, dodaj czynnika i opisz jakie efekty.
Do wszystkich jeśli myślicie że nie mam co robić i siedzę na forum żeby powkręcać ludzi to się grubo mylicie, a jak pisałem ja nie jestem serwisantem klimatyzacji więc nie wiem nic w tym temacie piszę co nawinął mi ten typ co robiłem u niego auto więc chyba jak każdy człowiek jest mocny w swoim fachu, a ten nawet nie stał koło mojego.
ps. w przyszłym tygodniu znajdę chwilę czasu wymienię osuszacz włożę dławik nowy i zobaczymy co będzie się działo. Nie tylko wam już ręce opadają
Jak ci ktoś może pomóc jak podajesz dane z kosmosu.Porządny warsztat to co robi daje ci na piśmie-ciśnienia,ilość czynnika,oleju itp. Słowem to co zrobili w twoim aucie.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY