Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Problem klimatyzacja passat b6

6 Odpowiedzi, 13025 Wyświetleń

jjohnyy5

  2013-05-03, 18:09:37
Nowy użytkownik
#1
Witam.

Zauważyłem że moja klima nie chłodzi tak jak powinna (albo tylko mam takie wrażenie). Nadmienię iż rok temu dokładnie w czerwcu miałem wymieniany kompresor na regenerowany gdyż stary dożył swoich dni, płukany układ, nowy czynnik, i wszystkie czynności wymagane przy wymianie kompresora. Przez zimę gdy temp. wynosiła powyżej +6 st. C. Załączana w celu przesmarowania. Dzisiaj ze względu na nadmiar wolnego czasu (pogoda w sumie barowa) postanowiłem podpiąć kompa i zobaczyć co ją może boleć. Po odczytaniu błędów jedynie dwa błędy:
01273 - Fresh Air Blower (V2),
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159).
Oczywiście błędy nie wpływające na chłodzenie, postanowiłem więc sprawdzić dokładne bloki i tak bloki 001-004:

kompresor się załącza gdyż natężenie się zmienia (0,010 A - 0,815 A),
Ciśnienie 4,8 - 5,2 bar, (i to mnie troszkę nie pokoi),
Obroty 900 /min
oraz 9,6%

Zastanawia mnie właśnie to ciśnienie czy nie powinno być większe. Temperatura na zewnątrz 14,5 stop. C.

Był bym wdzięczny za jakieś sugestię, porady. Może ktoś miał już taki przypadek i będzie w stanie udzielić jakichś konkretnych rad.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-03, 20:32:55 przez jjohnyy5.)
  • Odpowiedz

awax

  2013-05-03, 18:25:22
Top użytkownik
#2
Chyba nie powinieneś analizować tych parametrów .
Nie bierz tego do Siebie,ale Twoja interpretacja to nieporozumienie i nie mam na myśli tylko tego,że A to natężenie,nie napięcie.
  • Odpowiedz

jjohnyy5

  2013-05-03, 20:38:20
Nowy użytkownik
#3
Wiem że A to natężenie, miałem na myśli co innego napisałem co innego. Nie mam zamiaru analizować tych parametrów bo nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, dlatego chciałem zapytać się was o poradę. Wpisałem parametry gdyż można z nich coś wyczytać a nie chcę by ktoś "wróżył z fusów" nie mając żadnych danych.Smile Dlatego zamiast mówiąc że moja interpretacja to nieporozumienie, zawsze można naprowadzić bądź doradzić, coś w tej kwestii. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz

awax

  2013-05-04, 09:07:21
Top użytkownik
#4
Konkretnie to trzeba zmierzyć przegrzanie.
Czy ciśnienie podałeś na postoju,czy przy włączonej klimie?
To 9,6% to prawdopodobnie stopień otwarcia zaworu i coś tu nie pasuje
Napisałem,że nie powinieneś próbować tego analizować bo dane,które podałeś są wyrwane z jakiegokolwiek kontekstu i świadczą,że jesteś laikiem w tym temacie.
Chcesz porady podaj typ sprężarki,ciśnienia LP i HP,przegrzanie, temperaturę powietrza na wylocie itd.
Domyślam się ,że nie Masz takich możliwości więc nie ma jak doradzać poza skierowaniem do serwisu.
Pozdrawiam
  • Odpowiedz

jjohnyy5

  2013-05-07, 17:35:52
Nowy użytkownik
#5
Ciśnienie się nie zmienia, zarówno na postoju jak i w trasie wynosi tyle samo (skacze sobie od 4,8 do 5,2). Temperatura na wylocie 21 stopni. Istnieje jakaś możliwość sprawdzenia zaworu regulacyjnego?
  • Odpowiedz

Klimek

  2013-05-08, 08:41:42
Użytkownik
#6
Musisz sprawdzic czy idzie prad na wtyczke zaworu w kompresorze. Jak jest prad to albo zawor albo kompresor. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa