Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Pomocy!

6 Odpowiedzi, 5586 Wyświetleń

RudY0LKR

  2013-07-27, 12:09:42
Nowy użytkownik
#1
Witam to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość.

Posiadam busa z agregatem firmy Konvekta. Sterownik fr2.
Samochód oddałem do generalnego remontu chłodni. Gdy go odzyskałem po 1 min zaczyna piszczeć,
zapala się kropka koło wykrzyknika, a na wyświetlaczy widnieje napis P2.
szukam instrukcji i aby znalazłem po niemiecku.
Pomoże ktoś?
link do niemieckiej instrukcji..
http://sharepoint.konvekta.de/serviceord...0FR2.1.pdf
  • Odpowiedz

frost-ch

  2013-07-27, 19:11:54
Zaawansowany użytkownik
#2
RudY0LKR napisał(a):Witam to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość.

Posiadam busa z agregatem firmy Konvekta. Sterownik fr2.
Samochód oddałem do generalnego remontu chłodni. Gdy go odzyskałem po 1 min zaczyna piszczeć,
zapala się kropka koło wykrzyknika, a na wyświetlaczy widnieje napis P2.
szukam instrukcji i aby znalazłem po niemiecku.
Pomoże ktoś?
link do niemieckiej instrukcji..
http://sharepoint.konvekta.de/serviceord...0FR2.1.pdf
P2 uszkodzona sonda parownika lub bardziej prawdopodobne przecięty kabel sondy
  • Odpowiedz

RudY0LKR

  2013-07-29, 12:43:53
Nowy użytkownik
#3
dzięki za podpowiedź.
Piwo dla Ciebie.
Ps. W mojej okolicy nie ma żadnego zakładu zajmującego się chłodniami. Gdzie ten przewód się znajduję.
zobaczę czy nie wisi sobie luzem.
  • Odpowiedz

frost-ch

  2013-07-29, 18:41:15
Zaawansowany użytkownik
#4
RudY0LKR napisał(a):dzięki za podpowiedź.
Piwo dla Ciebie.
Ps. W mojej okolicy nie ma żadnego zakładu zajmującego się chłodniami. Gdzie ten przewód się znajduję.
zobaczę czy nie wisi sobie luzem.
przewód czyli sonda idzie od sterownika do parownika czyli chłodnicy i jest zakończony matalową łuską kolor przewodu na ogół szary lub czarny łuska w parowniku wetknięta jest e specjalne gniazdo lub przykręcona do rurki lub obudowy parownika
  • Odpowiedz

RudY0LKR

  2013-07-30, 11:54:04
Nowy użytkownik
#5
czyli jestem za zielony żeby to zlokalizowaćSad
na ogół chłodnia działa i dobrze chodzi..
Czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł zanim nie sciągnął auta na serwis?
  • Odpowiedz

frost-ch

  2013-07-30, 20:05:49
Zaawansowany użytkownik
#6
RudY0LKR napisał(a):czyli jestem za zielony żeby to zlokalizowaćSad
na ogół chłodnia działa i dobrze chodzi..
Czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł zanim nie sciągnął auta na serwis?
Sonda parownikowa służy do określenia temperatury parownika jest to potrzebne z kolei do określenia końca odtajania tegoż parownika jeżeli nie używasz chłodni non stop to nie powinno nic złego się stać ale jeżeli używasz jej ciągle to istnieje obawa że się parownik zalodzi i nie będzie działał a i dla sprężarki nie jest to dobra sytuacja lepiej ją naprawić Cool
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa