Przejrzałem trochę wątków na forum, ale że na klimach się za bardzo nie znam i nie znalazłem mocno symilarnego problemu postanowiłem założyć wątek. Do rzeczy.
Mam następujący problem z klimą. Po odpaleniu auta klimatyzacja chodzi przez niedługą chwilę, do momentu aż ciśnienie zaczyna rosnąć i przy około 14-15 barach rozłącza klimatyzację. Klimatyzacja kilkukrotnie opróżniana i napełniana różnymi dawkami. Rozłącza mniej więcej w tym samym momencie przy 250-300ml czynnika jak i przy 500, więc nie o nadmiar czynnika chodzi. Na manometrach w przyrządzie od klimy ciśnienie jest raczej stałe do +/- 9 bar. Na vagu nie ma żadnych błędów. Wentylator działa raczej tak jak działał. Dodam że wcześniej czasami na jałowych klima działała przez dłuższą chwilę, ale po lekkim dodaniu gazu ciśnienie wzrastało i rozłączało. Obecnie rozłącza się chwilę po odpaleniu silnika bez względu na obroty. Ktoś ma jakiś pomysł?
Zasilanie zaworu w 001 na vagu jest raczej +/- stałe.
Screeny nie najlepsze ale coś tam widać.
![[Obrazek: 0f6n.jpg]](http://img153.imageshack.us/img153/9411/0f6n.jpg)
![[Obrazek: 6hep.jpg]](http://img203.imageshack.us/img203/9374/6hep.jpg)
![[Obrazek: fhlh.jpg]](http://img545.imageshack.us/img545/7700/fhlh.jpg)
![[Obrazek: rp7h.jpg]](http://img341.imageshack.us/img341/8892/rp7h.jpg)
![[Obrazek: 49k7.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/7896/49k7.jpg)
Auto Audi A4 b7 1.8T. Będę na prawdę wdzięczny za pomoc.
Mam następujący problem z klimą. Po odpaleniu auta klimatyzacja chodzi przez niedługą chwilę, do momentu aż ciśnienie zaczyna rosnąć i przy około 14-15 barach rozłącza klimatyzację. Klimatyzacja kilkukrotnie opróżniana i napełniana różnymi dawkami. Rozłącza mniej więcej w tym samym momencie przy 250-300ml czynnika jak i przy 500, więc nie o nadmiar czynnika chodzi. Na manometrach w przyrządzie od klimy ciśnienie jest raczej stałe do +/- 9 bar. Na vagu nie ma żadnych błędów. Wentylator działa raczej tak jak działał. Dodam że wcześniej czasami na jałowych klima działała przez dłuższą chwilę, ale po lekkim dodaniu gazu ciśnienie wzrastało i rozłączało. Obecnie rozłącza się chwilę po odpaleniu silnika bez względu na obroty. Ktoś ma jakiś pomysł?
Zasilanie zaworu w 001 na vagu jest raczej +/- stałe.
Screeny nie najlepsze ale coś tam widać.
![[Obrazek: 0f6n.jpg]](http://img153.imageshack.us/img153/9411/0f6n.jpg)
![[Obrazek: 6hep.jpg]](http://img203.imageshack.us/img203/9374/6hep.jpg)
![[Obrazek: fhlh.jpg]](http://img545.imageshack.us/img545/7700/fhlh.jpg)
![[Obrazek: rp7h.jpg]](http://img341.imageshack.us/img341/8892/rp7h.jpg)
![[Obrazek: 49k7.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/7896/49k7.jpg)
Auto Audi A4 b7 1.8T. Będę na prawdę wdzięczny za pomoc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
![[Obrazek: bthl.jpg]](http://img89.imageshack.us/img89/1448/bthl.jpg)
![[Obrazek: 5qts.jpg]](http://img706.imageshack.us/img706/929/5qts.jpg)
![[Obrazek: 80k1.jpg]](http://img571.imageshack.us/img571/5703/80k1.jpg)
![[Obrazek: ka59.jpg]](http://img268.imageshack.us/img268/9692/ka59.jpg)