Witam
Pacjent Seat Exeo 2,0 TDI 2011 143 KM
Sprężarka Denso 6SEU 14C
Ilość czynnika prawidłowa
Temperatura otoczenia 25 C
Po włączeniu klimatyzacji ciśnienia LP 2 HP 9 z kratek 11 C
Po przekroczeniu 1400 obr/min ciśnienia się wyrównują kończy się chłodzenie, po kolejnym "przegazowaniu" zaczyna chłodzić ale tylko do tych 1400 obr/min i tak w kółko, na postoju czy podczas jazdy tak samo. Brak błedów, wymieniony elektrozawór.
Gdzie szukać przyczyny ?
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-07-07, 21:53:06 przez Abz.)
Pacjent Seat Exeo 2,0 TDI 2011 143 KM
Sprężarka Denso 6SEU 14C
Ilość czynnika prawidłowa
Temperatura otoczenia 25 C
Po włączeniu klimatyzacji ciśnienia LP 2 HP 9 z kratek 11 C
Po przekroczeniu 1400 obr/min ciśnienia się wyrównują kończy się chłodzenie, po kolejnym "przegazowaniu" zaczyna chłodzić ale tylko do tych 1400 obr/min i tak w kółko, na postoju czy podczas jazdy tak samo. Brak błedów, wymieniony elektrozawór.
Gdzie szukać przyczyny ?
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY