Biorąc pod uwagę podany przez Ciebie model auta mogę przypuszczać że masz kompresor 7SEU16C lub TXE16 – są to kompresory z elektrozaworem sterowanym przez komputer, najczęstszą przyczyną uszkodzeń sprzęgła jest problem z sygnałem sterującym wysyłanym do kompresora lub niesprawny elektrozawór kompresora. To z kolei prowadzi do podania nagłego (a nie płynnego) impulsu ciśnienia sterującego co odczuwasz jako szarpnięcie. Zdarza się to przy wyższych temperaturach gdy auto klima musi wydajniej popracować. Ja osobiście odwiedził bym serwis i poddał diagnostyce klimatronik.
Jeśli wymieniałeś sprężarkę razem z elektrozaworem to masz problem z sygnałem sterującym, a wykluczyć możesz elektrozawór kompresora.
Poza tym , w tych kompresorach można wymienić napęd nie koniecznie wymieniając cały kompresor, problem w tym że mało która firma posiada te napędy dlatego proponują wymianę całego kompresora.
Jeśli wymieniałeś sprężarkę razem z elektrozaworem to masz problem z sygnałem sterującym, a wykluczyć możesz elektrozawór kompresora.
Poza tym , w tych kompresorach można wymienić napęd nie koniecznie wymieniając cały kompresor, problem w tym że mało która firma posiada te napędy dlatego proponują wymianę całego kompresora.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY