Dzieki za podpowiedzi ale..
1. Wyje na 100% sprężarka, roli napinacza paska wymieniłem a alternator był dokładnie sprawdzony :-)
2. Wentylator na chłodnicy działa prawidłowo na obu biegach
3. ciśnienie na niskim: ok 2-4bar, na wysokim na wolnych obotach 14-16bar, powyżej 3tys obr ok 30 bar
4. ciśnienie na wyłączonym układzie chyba 4 bar
5. temperatura podawana przez komputer na parowniku po paru minutach pracy -6 do -9 stopni, czyli zamarza i wtedy klima się odłącza...
tak jak pisałem, te 30 bar jest zaraz za sprężarką, czujnik jest po drugiej stronie chłodnicy (z jednej wchodzi czynnik po przeciwnej jest czujnik) i co ciekawe podaje na kompa max 20 bar. Czujnik był sprawdzony i na wszelki wypadek zmieniony - nic się nie zmieniło. Ponoć może być taka różnica ze względu na chłodzenie czynnika w skraplaczu...
ps: płaciłem tylko za jedną sprężarkę i kila osuszaczy ale to mało pocieszające.
dla rozrywki mogę wam powiedzieć że auto jest już słynne w całej okolicy do tego stopnia że jak jadę do warsztatu gdzie nigdy nie byłem to pan po usłyszeniu że chodzi o wycie z klimy mówi że zna ten temat i się nie podejmuje - czyli TEGO PANA NIE OBSŁUGUJEMY :-)
Może polecicie jakiś warsztacik w trójmieście?
1. Wyje na 100% sprężarka, roli napinacza paska wymieniłem a alternator był dokładnie sprawdzony :-)
2. Wentylator na chłodnicy działa prawidłowo na obu biegach
3. ciśnienie na niskim: ok 2-4bar, na wysokim na wolnych obotach 14-16bar, powyżej 3tys obr ok 30 bar
4. ciśnienie na wyłączonym układzie chyba 4 bar
5. temperatura podawana przez komputer na parowniku po paru minutach pracy -6 do -9 stopni, czyli zamarza i wtedy klima się odłącza...
tak jak pisałem, te 30 bar jest zaraz za sprężarką, czujnik jest po drugiej stronie chłodnicy (z jednej wchodzi czynnik po przeciwnej jest czujnik) i co ciekawe podaje na kompa max 20 bar. Czujnik był sprawdzony i na wszelki wypadek zmieniony - nic się nie zmieniło. Ponoć może być taka różnica ze względu na chłodzenie czynnika w skraplaczu...
ps: płaciłem tylko za jedną sprężarkę i kila osuszaczy ale to mało pocieszające.
dla rozrywki mogę wam powiedzieć że auto jest już słynne w całej okolicy do tego stopnia że jak jadę do warsztatu gdzie nigdy nie byłem to pan po usłyszeniu że chodzi o wycie z klimy mówi że zna ten temat i się nie podejmuje - czyli TEGO PANA NIE OBSŁUGUJEMY :-)
Może polecicie jakiś warsztacik w trójmieście?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY