radekklimat napisał(a):do awaxO ile zgadzam się całkowicie ( wcześniej tez o tym pisałem ) że ciśnienia powinny być jednakowe na całej stronie wysokiego ciśnienia to co do obciążenia nie do końca. A to z tej przyczyny że z jakiegoś powodu ( awaria sterowania nap. klap nagrzewnicy lub zaworu jeśli jest regulacja zaworem ) nagrzewnica działa na max a wentylator nadmuchuje to gorące powietrze na parownik to mamy akurat sytuację o której pisał [awax].
nie ma takiej opcji z tym obciazeniem termicznym, bo w kazdym aucie najpierw w obudowie nagrzewnicy jest wentylator-parownik-nagrzewnica wiec mozna jednoczesnie chłodzic i grzac poprostu powietrze bedzie nieco chlodniejsze i napewno osuszone
co do pomiarow cisnienia na HP to takie samo powinno byc na wyjsciu ze sprezarki jak i za skraplaczem
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Laguna II i koniec pomysłów..
40 Odpowiedzi, 58841 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY