Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Laguna II i koniec pomysłów..

40 Odpowiedzi, 58841 Wyświetleń

elektromechanik

  2009-05-18, 19:59:42
Zaawansowany użytkownik
#24
radekklimat napisał(a):do awax
nie ma takiej opcji z tym obciazeniem termicznym, bo w kazdym aucie najpierw w obudowie nagrzewnicy jest wentylator-parownik-nagrzewnica wiec mozna jednoczesnie chłodzic i grzac poprostu powietrze bedzie nieco chlodniejsze i napewno osuszone
co do pomiarow cisnienia na HP to takie samo powinno byc na wyjsciu ze sprezarki jak i za skraplaczem
O ile zgadzam się całkowicie ( wcześniej tez o tym pisałem ) że ciśnienia powinny być jednakowe na całej stronie wysokiego ciśnienia to co do obciążenia nie do końca. A to z tej przyczyny że z jakiegoś powodu ( awaria sterowania nap. klap nagrzewnicy lub zaworu jeśli jest regulacja zaworem ) nagrzewnica działa na max a wentylator nadmuchuje to gorące powietrze na parownik to mamy akurat sytuację o której pisał [awax].
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa