ciekawe - robili mi też i takie testy, czyli upuszczali gazu do minimalnej ilości przy której sprężarka się załącza i wyła tak samo.
Po wszystkich Waszych odpowiedziach widzę że przyczyną może być żle dobrany lub zatkany skraplacz - dobrze myślę?
Cała sytuacja zaczęła się jak samochód miał około dwóch lat, ale była na tyle sporadzyczna że wręcz nie do pokazania w serwisie. Później zaczęło się to nasilać ale cały czas były dłuższe momenty że było ok. Dopiero po wymianie skraplacza (stary zgubił połowe lamelek i dodatkowo zaczął puszczać) wycie stało się permanentne. Natomiast serwis gdzie to robiłem (GABRAT Gdańsk) wydawał mi się na tyle fachowy że nie przypuszczam aby coś źle dobrali...
Może na forum jest ktoś w okolicach kto chciałby spróbowac się z moją Lalunią? :-)
Po wszystkich Waszych odpowiedziach widzę że przyczyną może być żle dobrany lub zatkany skraplacz - dobrze myślę?
Cała sytuacja zaczęła się jak samochód miał około dwóch lat, ale była na tyle sporadzyczna że wręcz nie do pokazania w serwisie. Później zaczęło się to nasilać ale cały czas były dłuższe momenty że było ok. Dopiero po wymianie skraplacza (stary zgubił połowe lamelek i dodatkowo zaczął puszczać) wycie stało się permanentne. Natomiast serwis gdzie to robiłem (GABRAT Gdańsk) wydawał mi się na tyle fachowy że nie przypuszczam aby coś źle dobrali...
Może na forum jest ktoś w okolicach kto chciałby spróbowac się z moją Lalunią? :-)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY