Witam ponownie.
Do HP jeszcze nie mamy szybko złączki na R134a (wogóle nie robimy samochodów) , ale już wiem że kupię, a na LP nie miałem sobie jak dodać gazu patrząc na zegarki (elektroniczna przepustnica i tylko z auta można) ale dziś już spieczony na 10tą stronę przewlokłem przewody pod maską położyłem na szybie zegarki i wyszło szydło z worka: na wolnych obrotach 2,0-2,1 bar, po dodaniu gazu wysysa czynnik z niskiej strony i wyłącza kompresor. Czy mógłbyś mi Radku polecić pewny sklep z częściami do auto klimy? Próbowałem poregulować zaworem rozprężnym(podejrzewałem jego zacięcie), ale niestety go uszkodziłem i teraz mam odparowanie na około 8'C, ale przynajmniej sprężarka pracuje ciągle, zawsze lepsze 15'C z nawiewów niż 50, te parę dni jakoś przeżyję. Czy osuszacz w tym samochodzie znajduje się we wnęce wraz ze zbiornikiem płynu do spryskiwania szyb? Masakra będzie go wymienić:/ Ja jestem z okolic Krakowa, ale jeśli jest jakiś porządny wysyłkowy sklep, to bardzo bym prosił o info. Nie musi być najtańszy, ale zależy mi na tym, żeby elementy przyszły do mnie w całości i osuszacz nie zawilgnięty
I jeszcze pytanie, gdzie jest w w/w samochodzie presostat niskiego ciśnienia, szukałem ale nie znalazłem, jest w ogóle?
Wentylator chodzi, tylko że przed tym zabiegiem bardzo często nawet przy większej prędkości włączał się na pełne obroty, teraz chodzi na małych, ale muszę kupić zawór rozprężny i osuszacz, no cóż nauka kosztuje, a ja i tak wolę na "swoim" aucie niż komuś system popsuć
Dziękuję bardzo za pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-07-15, 21:39:53 przez przetwornica.)
Do HP jeszcze nie mamy szybko złączki na R134a (wogóle nie robimy samochodów) , ale już wiem że kupię, a na LP nie miałem sobie jak dodać gazu patrząc na zegarki (elektroniczna przepustnica i tylko z auta można) ale dziś już spieczony na 10tą stronę przewlokłem przewody pod maską położyłem na szybie zegarki i wyszło szydło z worka: na wolnych obrotach 2,0-2,1 bar, po dodaniu gazu wysysa czynnik z niskiej strony i wyłącza kompresor. Czy mógłbyś mi Radku polecić pewny sklep z częściami do auto klimy? Próbowałem poregulować zaworem rozprężnym(podejrzewałem jego zacięcie), ale niestety go uszkodziłem i teraz mam odparowanie na około 8'C, ale przynajmniej sprężarka pracuje ciągle, zawsze lepsze 15'C z nawiewów niż 50, te parę dni jakoś przeżyję. Czy osuszacz w tym samochodzie znajduje się we wnęce wraz ze zbiornikiem płynu do spryskiwania szyb? Masakra będzie go wymienić:/ Ja jestem z okolic Krakowa, ale jeśli jest jakiś porządny wysyłkowy sklep, to bardzo bym prosił o info. Nie musi być najtańszy, ale zależy mi na tym, żeby elementy przyszły do mnie w całości i osuszacz nie zawilgnięty
I jeszcze pytanie, gdzie jest w w/w samochodzie presostat niskiego ciśnienia, szukałem ale nie znalazłem, jest w ogóle?Wentylator chodzi, tylko że przed tym zabiegiem bardzo często nawet przy większej prędkości włączał się na pełne obroty, teraz chodzi na małych, ale muszę kupić zawór rozprężny i osuszacz, no cóż nauka kosztuje, a ja i tak wolę na "swoim" aucie niż komuś system popsuć

Dziękuję bardzo za pomoc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY