Witam!!!
Dołączę sie do tego postu , mam podobny problem w peugeocie partnerze.
Włączam klimę , po chwili włącza sie wentylator i zaczyna chłodzić , lecz jak włącze światła , radio, nacisnę stop , sprężarka się wyłącza by po chwili znowu się włączyć. W momencie stania w korkach sprężarka włącza sie i wyłącza, lecz nie chłodzi , zaczyna dopiero chłodzić jak obroty silnika wzrosną , w czasie jazdy wszystko gra i chłodzi. Wydaje mi sie że jest to problem elektryczny , czy może to być wina słabego ładowania , ew. uszkodzony regulator napięcia lub alternator? Ciśnienia w układzie śa ok , sprawdzałem .
Napięcie ładowania są ok , 14,4 V przy cewce sprężarki.
Czy mój tok myślenia jest dobry , czy szukać np problemu w presostacie czy innych podzespołach??
1.9 Diesel 2003 r
Dołączę sie do tego postu , mam podobny problem w peugeocie partnerze.
Włączam klimę , po chwili włącza sie wentylator i zaczyna chłodzić , lecz jak włącze światła , radio, nacisnę stop , sprężarka się wyłącza by po chwili znowu się włączyć. W momencie stania w korkach sprężarka włącza sie i wyłącza, lecz nie chłodzi , zaczyna dopiero chłodzić jak obroty silnika wzrosną , w czasie jazdy wszystko gra i chłodzi. Wydaje mi sie że jest to problem elektryczny , czy może to być wina słabego ładowania , ew. uszkodzony regulator napięcia lub alternator? Ciśnienia w układzie śa ok , sprawdzałem .
Napięcie ładowania są ok , 14,4 V przy cewce sprężarki.
Czy mój tok myślenia jest dobry , czy szukać np problemu w presostacie czy innych podzespołach??
1.9 Diesel 2003 r
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY