elektromechanik napisał(a):Moim zdaniem to właśnie powinien wiercić dokładnie w tym najniższym punkcie.Chyba masz racje przypomniałem sobie jak rozcinałem danfossa to motor był na dole. ale jak wywierci na srodku to bedzie idealnie w obu przypadkach bedzie dobrze czy silnik na dole czy górze.
Nad tym punktem znajduje się wałek wirnika. W nim jest wydrążony otwór przez który zasysany jest olej do smarowania sprężarki.
Wiercąc 25mm od środka może akurat trafić na uzwojenie silnika. Wystarczy że poleci wiórek metalu na uzwojenie i może być > po ptokach<.
Zalecenie dodatkowe w przypadku wiercenia - użyć krótkiego wiertła ( lub z nałożoną tulejką )tak aby wiertło wystawało tylko na długość potrzebną do przewiercenia obudowy.( max 3,5mm ).
Dobrze byłoby zaślepić króciec tłoczny i ssawny a pod serwisowy podłączyć azot pod ciśnieniem ( w ostateczności sprężone powietrze ) aby w momencie przewiercenia ciśnienie wypchnęło wiórki metalu na zewnątrz.
UŻYWAĆ OKULARÓW ABY PRZYPADKIEM OPIŁKI ( WIÓRKI ) METALU WYSTRZELONE PRZEZ CIŚNIENIE NIE WBIŁY SIĘ W OKO.
PS. Do kol. SerwisantCL. Masz rację w przypadku większych sprężarek - w mniejszych silnik jest na dole.
Jeśli coś poszło źle, to na pewno był ktoś, kto mówił, że tak będzie.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY