WITAM
Po 1 - to przy pierwszym uruchomieniu urządzenie POWINNO być skalibrowane ( waga R134a, oleju zużytego, świerzego i kontrastu oraz cz. ciśnienia. (TAK robią serwisy BOSCH'a)
Po II to serwis trzyma kody po to aby klient nie grzebał w urządzeniu i serwis nie musiał do niego co drugi dzień jeździć bo coś klient rozkalibrował a i tak się nieprzyzna.
Po III - urządzenia typu ACS czy ISC bardzo żadko się psują - W 98% przypadkach "uszkodzenie" polega na złej obsłudze urządzenia wynikającej ze złego szkolenia ( ew. klient nie uważał na szkoleniu bo musiał w tym momencie naprawiać inny samochód )
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-04-07, 19:41:06 przez ATS_KOSZALIN.)
Po 1 - to przy pierwszym uruchomieniu urządzenie POWINNO być skalibrowane ( waga R134a, oleju zużytego, świerzego i kontrastu oraz cz. ciśnienia. (TAK robią serwisy BOSCH'a)
Po II to serwis trzyma kody po to aby klient nie grzebał w urządzeniu i serwis nie musiał do niego co drugi dzień jeździć bo coś klient rozkalibrował a i tak się nieprzyzna.
Po III - urządzenia typu ACS czy ISC bardzo żadko się psują - W 98% przypadkach "uszkodzenie" polega na złej obsłudze urządzenia wynikającej ze złego szkolenia ( ew. klient nie uważał na szkoleniu bo musiał w tym momencie naprawiać inny samochód )
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY