Tadeusz4321 napisał(a):Nie chcę się wtrącać ale Wojtek opisz dokładniej po kolei Twoje czynnosciwięc tak :
Wymieniłem osuszacz + presostat (ale taki używany )
Potem wymiana zaworu rozprężnego - ktoś kazał , że niby miał być uszkodzony.
Pojechałem do KLIMA-TEAM i stwierdzono uszkodzenie sprężarki.
Zakupiłem regenerowaną w Łomiankach na Ul. Kolejowa 117a - pan powiedział że jest zalana 50g oleju .
Oddałem do firmy od klim na wymianę sprężarki i czyszczenie układu (1000 PLN) - ale powiedziano mi ze tamta nie byłą zatarta tylko jakiś zawór ciśnienia czy coś takiego ale wymienili i wyczyścili. Powiedziałem że jest 50 g oleju i pan nabił przez przewód 80g oliwy + 950g czynnika chłodzącego.
Było ok przy powrocie z serwisu .
Następnego dnia było ok - ale gdy wyłączyłem klimę i włączyłem ponownie już nie zaskoczyła ,po jakiś 4 godzinach wsiadłem do auta i chłodziło ale jak wyłączyłem i włączyłem już nie zaskoczyło ani razu .
Teraz jak odpalam auto (już się nie załącza kompresor wcale ) załączają się zawsze dwa wentylatory ,wyłączam klimę wentylatory wygasają .
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY