R-40 napisał(a):Właściwym napełnieniem jest odkręcenie dwuch korków na sprężarce.Jednego nalewowego drugiego prawidłowego poziomu.Jeżeli ich niema to stajemy przed problemem do czynienia z nieprofesjonalnym producentem sprężarek.Carier to posiada i manualnego zalania sprężarki niezastąpi żadna maszyna.Pytanie zainteresowanej polegało na przyczynach uszkodzenia sprężarkibodzio napisał(a):Sprężarka mogła się uszkodzić przy niewłaściwym napełnianiu.Co miałeś na myśli niewłaściwe napełnianie.
1-nieprofesjonalny serwis nabijania zarówno klienta i autoklimatyzacji.
2-auto powypadkowe
3-pominięcie zabezpieczeń przez nabijaczy.
4-zawartość wilgoci w układzie
5-brakvporozumienia między wykonawcą a użytkownikiem który porzycza auto osobom drugim nieinformując o uszkodzeniu.
6-Starość i zużycie materiałów.
7-Odłączenie elektrosprzęgła co uczynił by profesjionalny serwis.A niestety tego niewykonał ponieważ użytkownik ma prawo się zapomnieć lub porzyczyć auto Moje wymienione przyczyny podstawowe wynikają z głupoty.Przyczyn uszkodzenia sprężarek można wymieniać naprawdę dużo pod względem technicznym.Np. zakaz zalanczania układu z powodu nieszczelności po stronie niskiego ciśnienia.Ale zakaz zakazem ale pseudo -serwis powinien w taki sposób zabezpieczyć układ aby niedoszło do załączenia elektrosprzęgła chociażby przez wyjęcie przekażnika lub bezpiecznika
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY