Nie jestem specem tylko uzytkownikiem ale moze pomoge. Mialem tak ostatnio we wlasnej Hondzie Civic - cisnienia niby ok a temp. z kratek nie chciala zejsc ponizej 9-10st. Okazalo sie ze filtr kabinowy byl zawalony tak bardzo, ze ograniczal przewiew do minimum i bycmoze dochodzilo do oblodzenia parownika a termometr za nim czul ciagne cieple powietrze i pompowal czynnik. Po wymianie filtra jak reka odjal, 6-7st. z kratek przy +23stC, w koncu przewod LP zaczal pokrywac sie rosa.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
picasso
9 Odpowiedzi, 8976 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY