Witam,
Mam problem z układem klimatyzacji w swoim aucie.
Rok temu po wakacjach został rozszczelniony układ. Jeździłem tak prawie rok czasu, po czym w tym roku (kilka dni temu) rozebrałem auto i widoczny był wyciek na tylnej części skraplacza. Wymieniłem skraplacz na nowy, pojechałem napełnić układ i weszło tylko 100g czynnika i nie chciało wejść więcej. Powinno wejść 680g +/- 10g (dane z naklejki przy silniku)
Teraz pytanie do specjalistów, w którym kierunku jest napełniany czynnik, czy najpierw przechodzi przez skraplacz czy przez osuszacz?
Mam do wyboru, albo wymienić osuszacz (ok. 150zl), bo jest jakieś prawdopodobieństwo, że na skutek rozszczelnienia układu został zapchany lub po prostu skraplacz jest niedrożny i muszę go odesłać. Kierunek napełniania czynnika powinien mi wyjaśnić, co wybrać?
Pozdrawiam
Mam problem z układem klimatyzacji w swoim aucie.
Rok temu po wakacjach został rozszczelniony układ. Jeździłem tak prawie rok czasu, po czym w tym roku (kilka dni temu) rozebrałem auto i widoczny był wyciek na tylnej części skraplacza. Wymieniłem skraplacz na nowy, pojechałem napełnić układ i weszło tylko 100g czynnika i nie chciało wejść więcej. Powinno wejść 680g +/- 10g (dane z naklejki przy silniku)
Teraz pytanie do specjalistów, w którym kierunku jest napełniany czynnik, czy najpierw przechodzi przez skraplacz czy przez osuszacz?
Mam do wyboru, albo wymienić osuszacz (ok. 150zl), bo jest jakieś prawdopodobieństwo, że na skutek rozszczelnienia układu został zapchany lub po prostu skraplacz jest niedrożny i muszę go odesłać. Kierunek napełniania czynnika powinien mi wyjaśnić, co wybrać?
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY