jackgl napisał(a):I to jest właśnie test twojej cierpliwość... bo albo się z tym pogodzisz i będziesz "dokarmiał" układ 134 albo szukasz do skutku. I niestety tu się pojawia odwieczny problem przesuwania swojego braku cierpliwości na kieszeń klijenta.(nie piszę teraz o tobie bo nieznam twoich praktyk)auto stało do dzisiaj .Nie nabiłem ani grama R134a.Zawsze dopuki nie znajde nieszczelnosci auto nie odjedzie z placu.Wiadomo nie jest to proste.,ale już dzisiaj znalazłem dziurę( mikroskopijna w skraplaczu, który jest od strony silnika,a nie jak typowo przed chłodnica silnika.)W tym przypadku ani azot,ani czynnik z kontrastem nic nie pomógł.Jedynie czujnik wycieku gazu i rozebranie obu chłodnic.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
ilosc wyssanego czynnika
14 Odpowiedzi, 16435 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY