Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

klimatyzator na poddasze.

26 Odpowiedzi, 26656 Wyświetleń

KlimTech

  2011-06-01, 19:14:27
Użytkownik
#2
Kolego z racji tego iż jestem zwolennikiem urządzeń made in JAPAN zaproponował bym FUJI, każdy ma wysnute swoje teorie na temat urządzeń, i każdy powie klientowi inną bajkę aby tylko złapać zlecenie. Jeżeli zależy ci na mocnej gwarancji to zdecydowanie Fuji jak i kilku innych producentów udziela jej aż na 5 lat. Co do samego wykonania montażu wystarczy że fachowiec wejdzie na teren montażu, użyje swojego sprawnego oka do oceny sytuacji, ty zaakceptujesz i będzie wszystko ładnie pięknie bombastycznie. Jeżeli chodzi o cenę urządzenia przypodłogowego, jakościowo dobrego przy tym invertera, musisz liczyć się z kosztem zakupu. Ponieważ kwota 2500zł to trochę więcej jak koszt za usługę montażu, dopasowując odpowiednie urządzenie (chodzi mi tu o parametry techniczne) do usytuowania pomieszczenia musisz się liczyć również z tym iż mocniejsze urządzenie tym licznik złotówek będzie szedł w górę. Dobrze że napisałeś iż kwota powyżej 2500zł będzie do przeżycia, czy w momencie gdy ta kwota wzrośnie do kwoty 7000zł też to przeżyjesz? Czy popełnisz błąd jak wielu innych klientów ?, "wie Pan co jednak wezmę to słabsze urządzenie, bo nie chcę żeby tutaj była lodówka, tylko żeby mi trochę schłodziło, zawsze kilka stopni to już coś" a za rok serwis zostaje wezwany na wymianę sprężarki. Nie jedna firma nie udzieli gwarancji z racji tego iż mimo ostrzeżeń o złym wyborze urządzenia, mimo zaleceń montażu mocniejszej jednostki klient z braku rozsądku i funduszy sam się na to zdecydował. Teraz należy wyłożyć kasę na nową sprężarkę, pracę serwisu, a w przyszłości bać się żeby to się tylko znowu nie zdarzyło.

Więc lepiej przemyśleć dobrze sprawę i wstrzymać się jeden sezon z montażem a w następnym zamontować to na co się odłoży, niż później płakać i zwalać niesłusznie winę na firmę montującą bezwstydnie ukrywając swój błąd. Większość firm montujących przedstawiając oferty klientom zwracają uwagę na dobre urządzenia ( we własnych odczuciach) klient myśli że chcą mnie naciągnąć, ale jak coś się spierdzieli to firma montująca ma obowiązek wszystko naprawić. Więc ponosi koszta z tą naprawą związane.

Pozdrawiam, i życzę wyboru, którego nie będziesz żałował.
gadu-gadu: 3236154
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa