Lee11 napisał(a):No cóż, każde forum tematyczne jest czasami pomocne, powstaje i jest tworzone po to aby ktoś mógł się czegoś z niego dowiedzieć. Niezainteresowani raczej tu nie wchodzą. No ale... dzięki za wysiłek i okazaną pomoc.Nie każdy jest tak wszechwiedzący jak ty. PozdrawiamJa równiez pozdrawiam i zapewniam ,że chętnie podzielę się swoją wiedzą z każdym kto traktuje ten zawód poważnie.
Jeżeli oczekujesz pomocy to daj coś również od siebie.
Zapraszam do włączenia się do KCICHIK lub innej organizacji i nie oczekuj prezentów w postaci darmowych porad odnośnie całej listy awarii w autkach.
Inna sprawa,że poziom akurat tych pytań nie jest imponujący i tak:
1.szukać nieszczelności wszelkimi metodami,w przypadku gdy schodzi po dłuższym czasie szczególnie zwrócić uwagę na stronę ssącą i uszczelnienie czołowe kompresora,w drugim przypadku na skraplacz;
2Jeżeli klient chce zimniej to niech kupi sobie izotermę,zmniejsz nadmuch na min i po jakimś czasie pokażesz mu ,że ma niżej;
3,nie obejdzie się bez diagnozy komputerowej,KTS lub inny podobny przyrząd
Czy to takie skomplikowane?nie ma złotych środków
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY