Chciałbym koledzy zauważyć, że w tym aucie jest tylko 1 złącze diagnostyczne. Tak jak Radek zaznaczył na osuszaczu. Czyli w tym miejscu pokazywane jest ssanie. Jednak na tym elemencie można założyć tylko przewód z czerwoną końcówką (grubsze złącze), czyli defakto do wysokiego ciśnienia, stąd wskazania 3 barów = ssanie, a nie tłoczenie na co wskazywałby kolor manometru.
Kolejna sprawa - w wielu automatach w wypadku obsługi pojazdów z 1 złączem serwisowym, wyskakuje problem z nieszczelnym układem klimatyzacji z faktu dużych różnic pomiędzy hp i lp.
Takie moje własne przemyślenia...
Kolejna sprawa - w wielu automatach w wypadku obsługi pojazdów z 1 złączem serwisowym, wyskakuje problem z nieszczelnym układem klimatyzacji z faktu dużych różnic pomiędzy hp i lp.
Takie moje własne przemyślenia...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY