cysiu100 napisał(a):Czy da się odpowiedzieć w miarę prosto czy to jakaś tajemna wiedza i odpowiadasz tak żeby nic nie powiedzieć - co się dzieje, gdy zamontowano dyszę o większej średnicy? Więcej czynnika przechodzi do parownika? Jaki to ma wpływ na pracę sprężarki? Zauważyłem, że o dziwo w aucie z większą dyszą przewody HP są bardziej gorące, a mimio to wentylator rzadziej startuje na 2 biegu.
Kolego,nie da się odpowiedzieć w miarę prosto i nie dlatego,że nikt nie chce.
Po prostu temat jest dość szeroki .
Jeżeli naprawdę zależy Ci na wiedzy w tym względzie to zapraszam do swojej firmy,myślę że tydzień powinien wystarczyć abyś posiadł podstawy ,które być może pozwolą Tobie zrozumieć zasadę działania tzw kapilary i cel jej stosowania .Układ autoklimatyzacji wbrew pozorom nie jest taki prosty zwłaszcza ,że warunki pracy są zmienne i często ekstremalne.
Oczywiście zapraszam bezinteresownie,bez żadnych podtekstów i kosztów.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY