Dzięki za zaproszenie, ale ja tylko z czsytej ciekawości proóbowałem pojąc pare zasad. Skoro to nie takie proste to szkoda sobie pamięci mózgowej zapychac informacjami które mi się później nie przydadzą bo pracuję w innym zawodzie. Po prostu chciałem się dowiedzieć o skutki jakich mogę się spodziewać jeśli sklep sprzedał mi do jednego auta białą dyszę i serwis ją zamontował nic nie gadając pomimo, że wyciągnął żółtą, a za drugim razem w takim samym aucie wyciągneli dysze i zobaczyli, że żółta i powiedzieli że trzeba żółtą nie białą. Pewnie auto trafiło na innego speca pomimo tego samego warsztatu. Ale dziękuję za objaśnienie tematu na tyle ile było to możliwe. Jak na razie chodzą oba układy, w białej dyszy rurki HP są mocno gorące, w żółtej HP jest ciepłe za to LP przy temp. poniżej 15 stopni lekko szroni HP za dyszą i LP. Jak przestanie działać trzeba będzie poszukać lepszego zakładu niż tylko dobijaczy z maszyną.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-06-28, 13:15:24 przez cysiu100.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Dysza Audi A4 B5 1.9 TDi
12 Odpowiedzi, 11567 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY